Σύμφωνα με τον εμπορικό διευθυντή, η κίνηση αυτή οφείλεται στο υψηλό κόστος των τελών των ελληνικών αεροδρομίων, αφήνοντας αιχμές για το καθεστώς φορολόγησης αλλά και για τη μη ανταπόκριση των ελληνικών κυβερνήσεων σε 26 συνολικά επιστολές της με προτάσεις ανάπτυξης των δραστηριοτήτων της εταιρείας στην Ελλάδα.
Σε αντιδιαστολή, έφερε ως παράδειγμα την Ιταλία, όπου η κυβέρνησή της αποφάσισε να μην αυξήσει τη φορολογία, όπως είχε προαναγγείλει, με αποτέλεσμα η Ryanair να προγραμματίσει για το 2017 την προσθήκη 44 νέων δρομολογίων και τη χρήση 10 επιπλέον αεροσκαφών.
Παρόλα αυτά, ο O’Brien εξέφρασε την ικανοποίησή του για την πρώτη επίσημη συνεργασία με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, «η οποία θα συνδράμει στην προβολή της Ελλάδος ως ιδανικό προορισμό για διακοπές προς το τέλος του καλοκαιριού και τις αρχές φθινοπώρου, καθώς και για σύντομες αποδράσεις».
Η καμπάνια του ΕΟΤ και της Ryanair, θα εστιάσει «στην προώθηση ελληνικών προορισμών και στην αύξηση των κρατήσεων μέσα από μία σειρά καινοτόμων ψηφιακών δραστηριοτήτων».
Στο καλοκαιρινό πρόγραμμα της Αθήνας για το 2017, το οποίο και παρουσιάστηκε στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου, ανακοινώθηκε ένα νέο καλοκαιρινό δρομολόγιο προς Σόφια και περισσότερες πτήσεις προς Χανιά και Μύκονο, «συμβάλλοντας στη διακίνηση 3,4 εκατ. επιβατών ανά έτος».
Για τα δρομολόγια της Αθήνας η Ryanair, όπως είπε ο εμπορικός διευθυντής, θα έχει αύξηση 1% για το καλοκαιρινό πρόγραμμα του 2017, ενώ ακόμη μεγαλύτερη, διψήφια αύξηση στο 14% θα έχει για τα δρομολόγια της Θεσσαλονίκης.
Τέλος, ο εμπορικός διευθυντής της Ryanair σημείωσε ότι από το 2010 μέχρι σήμερα, η Ryanair έχει διακινήσει 16 εκατ. επιβάτες προς την Ελλάδα και σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της εταιρείας με την ολοκλήρωση παραλαβής 315 νέων αεροσκαφών μέχρι το 2024, θα είναι σε θέση να διακινεί 180 εκατ. επιβάτες τον χρόνο σε όλο τον κόσμο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr