«Η guidance παραμένει αυτή που είναι», τόνισε σήμερα ο διευθύνων σύμβουλος Carsten Spohr στη Φρανκφούρτη, σύμφωνα με το Bloomberg. «Έχουμε ένα μικρό μαξιλάρι από τους πρώτους μήνες του έτους, όταν οι επιδόσεις ήταν καλύτερες απ' ότι είχαμε σχεδιάσει», εξήγησε.
Ο γερμανικός μεταφορέας εκτιμά πως τα προσαρμοσμένα κέρδη προ τόκων και φόρων θα είναι φέτος «ελαφρώς υψηλότερα» σε σύγκριση με τα 1,82 δισ. ευρώ του 2015.
Ωστόσο, αναλυτές υποβάθμισαν τις προσδοκίες τους για την εταιρία τις τελευταίες εβδομάδες και προβλέπουν πλέον προσαρμοσμένα EBIT ύψους 1,77 δισ. ευρώ.
Πέραν της επιφύλαξης των τουριστών μετά τις πρόσφατες τρομοκρατικές επιθέσεις, η βρετανική ψήφος υπέρ της αποχώρησης από την Ευρωπαϊκή Ένωση έχει εγείρει ανησυχίες σχετικά με μια πιθανή κρίση που θα μπορούσε να πλήξει τη ζήτηση για ταξίδια.
Όπως τονίζει το πρακτορείο, οι αερογραμμές έχουν δεχθεί ισχυρό πλήγμα από την αβεβαιότητα που περιβάλλει το Brexit λόγω μεταβλητότητας στη ζήτηση.
Η Ryanair Holdings τόνισε την περασμένη εβδομάδα ότι θα «συνεχίσει να μειώνει τα ναύλα για να συνεχίσει ο κόσμος να πετάει» μετά τη βουτιά στη στερλίνα. Αμέσως μετά το δημοψήφισμα, η «μαμά» της British Airways, IAG, μείωσε τις προβλέψεις της για τα κέρδη του 2016, εξαιτίας του πιθανού αντίκτυπου από τις ισοτιμίες.
Αφότου η Lufthansa κατέγραψε 3,3% λιγότερους επιβάτες το Μάιο, «ο Ιούνιος επιβεβαίωσε τις προσδοκίες, δεν τις ξεπέρασε», ανέφερε ο Spohr, ο οποίος υποβάθμισε τις οικονομικές του προβλέψεις δύο φορές το 2014, την πρώτη του χρονιά ως CEO στη γερμανική αεροπορική εταιρία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr