Η Fraport που αναδείχθηκε πλειοδότης στο διαγωνισμό για την παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας, υποβάλλοντας σημαντικά πιο συμφέρουσα, για το ελληνικό Δημόσιο, προσφορά από τους άλλους δύο συμμετέχοντες, έχει ήδη αντιμετωπίσει σημαντικά προβλήματα στη χώρα, από τον περασμένο Ιανουάριο. Το βράδυ μάλιστα των εκλογών, οι οποίες ανέδειξαν το ΣΥΡΙΖΑ πρώτη δύναμη τον περασμένο Ιανουάριο, στελέχη του κόμματος, που λίγες ώρες αργότερα ανέλαβαν σχετικά χαρτοφυλάκια, δήλωναν ότι δεν θα προχωρήσει η συμφωνία παραχώρησης των αεροδρομίων στη Fraport παρά το γεγονός ότι ο διαγωνισμός είχε ήδη ολοκληρωθεί. Έκτοτε στελέχη της κυβέρνησης αναγκάστηκαν να κάνουν πίσω, υπό τις πιέσεις και της νέας συμφωνίας που έπρεπε να υπογραφεί με τους πιστωτές.
Ύστερα λοιπόν από μήνες καθυστερήσεων από ελληνικής πλευράς, τώρα φαίνεται ότι η Fraport κάνει λίγο πίσω. Πληροφορίες μάλιστα αναφέρουν ότι στελέχη της γερμανικής εταιρείας πρόκειται τις επόμενες ημέρες να βρεθούν στη χώρα προκειμένου να ζητήσουν παράταση ενός χρόνου για την εγγυητική επιστολή με στόχο να βρουν πιο συμφέρουσα χρηματοδότηση. Σημειώνεται ότι πρόκειται να καταβάλλει στο ελληνικό Δημόσιο 1,2 δισ. ευρώ τα οποία μάλιστα έχουν προϋπολογιστεί στο πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων της χώρας. Πληροφορίες από ελληνικής πλευράς αναφέρουν ότι η κυβέρνηση – η οποία έχει και δεμένα χέρια από το μνημόνιο – δεν προτίθεται να δώσει περιθώριο χρόνου μεγαλύτερο των τεσσάρων μηνών.
Περιμένουν στη γωνία
Οι άλλοι δύο συμμετέχοντες στο διαγωνισμό Vinci Airport - ΕΛΛΑΚΤΩΡ και Corporacion America – ΜΕΤΚΑ έχουν κοινοποιήσει την πρόθεσή τους να παρατείνουν για λίγο τις εγγυητικές τους επιστολές δηλώνοντας παρούσες πρακτικά σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι αποχωρεί η Fraport.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr