Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Η παρουσία της εταιρίας ανέρχεται πλέον σε 26 εμπορικά αεροδρόμια της χώρας, εδραιώνοντας την ηγετική της θέση στην ελληνική αγορά επίγειας εξυπηρέτησης και τονώνοντας την τοπική οικονομία και αγορά εργασίας σε τουριστικούς προορισμούς, όπως Βόλος, Αλεξανδρούπολη, Ιωάννινα, Λήμνος, Πάρος, Σκύρος, Αραξος και Κάρπαθος.
Οι συνολικές επενδύσεις της εταιρίας ξεπερνούν τα 80 εκατ. ευρώ, ενώ με τη σημερινή δομή του δικτύου και πελατολογίου στην Ελλάδα απασχολεί 1.700 άτομα και εξυπηρετεί 66.000 πτήσεις, 11 εκατ. επιβάτες και 31 εκατ. τόνους φορτίου. Ο όμιλος Goldair και οι συνδεδεμένες με αυτήν επιχειρήσεις απασχολούν στη χώρα περισσότερους από 2.300 υπαλλήλους και περίπου 700 άτομα στο εξωτερικό.
Παράλληλα με το άνοιγμα των νέων σταθμών η Goldair Handling αύξησε το μερίδιο αγοράς, επεκτείνοντας συμβόλαια συνεργασίας με πελάτες, μεταξύ των οποίων οι Lufthansa, Cyprus Airways, Turkish Airlines, Air France καθώς και Aegean Airlines. Μάλιστα, η συνεργασία με την Aegean επεκτάθηκε εκτός από τα αερόδρμια της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης και σε αυτά Αλεξανδρούπολη, Ρόδο και Μυτιλήνη. Επίσης, η εταιρεία συνεχίζει την παρουσία της και στο εξωτερικό (Λάρνακα, Πάφος, Σόφια) η οποία ανέρχεται σε τέσσερα αεροδρόμια μετά και την έναρξη παροχής υπηρεσιών στο αεροδρόμιο του Μπουργκάς στη Βουλγαρία.
Ωστόσο, η Goldair επισημαίνει τις ιδιαίτερες δυσκολίες που αντιμετώπισε το 2012, σε σχέση με το πολύ υψηλό κόστος λειτουργίας που έχει η εταιρεία στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος λόγω των υπερβολικών χρεώσεων, την απομάκρυνση από τη χώρα μεγάλου αριθμού ξένων αεροπορικών εταιρειών και τη μη ένταξη των εργαζομένων στο Handling στα προγράμματα επιδότησης εποχιακών υπαλλήλων, οι οποίοι κατά τη χειμερινή περίοδο καλύπτονται από επιδόματα ανεργίας (όπως γίνεται π.χ. στα ξενοδοχεία). Επίσης, με τη μη ένταξη του Handling στον Αναπτυξιακό Νόμο, με τον οξυμένο ανταγωνισμό που οδηγεί σε σημαντική μείωση εσόδων και με τη μεγάλη έλλειψη ρευστότητας και υψηλών επιτοκίων που υπάρχει στη χώρα, η οποία προκαλεί οξύτατα προβλήματα σε μια εταιρεία που αυτοχρηματοδοτεί όλες τις επενδύσεις της.
Η Goldair αντιπροσωπεύει περισσότερες από 24 ξένες αεροπορικές εταιρείες για τη μεταφορά επιβατών και εμπορευμάτων, ενώ η Goldair Tourism ενισχύει τον τομέα Business Travel με τη συγκρότηση του νέου τμήματος Corporate Travel Services, καθώς και ενός ολοκληρωμένου δικτύου υπηρεσιών για τον ναυτιλιακό κλάδο. Ταυτόχρονα η Goldair Congress υπέγραψε συμφωνία με το Association Management των οργανισμών IAOO και ESPRM για όλες τις χώρες του εξωτερικού (International Association of Oral Oncology & European Association of Physical and Rehabilitation Medicine).
Αντίστοιχα η Goldair Cargo το 2012 βελτίωσε την παρουσία της στην ελληνική αγορά διευρύνοντας το πελατολόγιό της, ενώ στις εβδομαδιαίες τακτικές γραμμές ομαδοποιημένων οδικών φορτίων για όλες τις μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις, οι κεντρικοί προορισμοί ανήλθαν σε 28, με 3.500 κωδικούς περιοχών. Παράλληλα δημιούργησε συγκεκριμένα πακέτα αεροπορικών μεταφορών προς μεγάλες εξαγωγικές επιχειρήσεις, ισχυροποιώντας τη θέση της στην παγκόσμια κατάταξη της IATA Ranking List και σύναψε συμφωνία συνεργασίας για ολοκληρωμένες υπηρεσίες ναυτιλιακής μεταφοράς και logistics (sea-logistics) με την Κύπρο.
Επενδύσεις στα φωτοβολταϊκά
Εν τω μεταξύ, η Goldeco που ανήκει στο όμιλο της Goldair και δραστηριοποιείται στον χώρο των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, το 2012 κατασκεύασε και λειτουργεί ένα φωτοβολταϊκό πάρκο ισχύος 1 MW στον Ασπρόπυργο. Η εταιρία έχει στο χαρτοφυλάκιο της για κατασκευή έργα ισχύος 4,3 MW τα οποία προγραμματίζονται να υλοποιηθούν μέσα στο 2013 και αφορούν σ' ένα υδροηλεκτρικό έργο στις Σέρρες ισχύος 2,5 MW, σε μια μονάδα βιοαερίου στον νόμο Τρικάλων, ισχύος 1,5 ΜW και σ' ένα φωτοβολταϊκό πάρκο στον Ασπρόπυργο ισχύος 300 KW.