Όπως έχει ανακοινώσει η εταιρεία, η διάρκεια του ταξιδιού θα είναι 6 ώρες, ενώ τα δρομολόγια έχουν προγραμματιστεί το ένα στις 15:00 το απόγευμα και το άλλο τα μεσάνυχτα.
Ο κ. Βγενόπουλος ευχαρίστησε τον Περικλή Παναγόπουλο για την τιμή να επιλέξει την MIG για το διάδοχο σχήμα διοίκησης της Attica, σημειώνοντας ότι η είσοδος της Superfast στη γραμμή του Ηράκλειου, αποτελεί «γιορτή ανταγωνισμού», για να τονίσει ότι με την είσοδο του πλοίου θα προσφερθούν οι δυνατότητες στον επιβάτη να επιλέξει ότι είναι για αυτόν συμφέρον, επισημαίνοντας παράλληλα ότι ο ανταγωνισμός ουσιαστικά βελτιώνει και το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Στο ερώτημα αν θα μείνει η εταιρεία στη γραμμή, ο κ. Βγενόπουλος είπε ότι ο όμιλος της MIG με όλες τις εταιρείες που διαθέτει, ήδη βρίσκεται πολλά χρόνια στη Κρήτη, για να σημειώσει παράλληλα ότι η εταιρεία έχει ήδη 112 πράκτορες σε όλη την Κρήτη, ενώ παράλληλα εξετάζει και την βελτίωση της αεροπορικής σύνδεσης του νησιού στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων της νέας Ολυμπιακής.
Μάλιστα διευκρίνισε με αφορμή άλλο ερώτημα, για παλαιότερο εγχείρημα στη γραμμή των Χανίων, ότι οι εταιρείες είναι «ζωντανοί οργανισμοί, εξελίσσονται και αποφασίζουν που θα δραστηριοποιηθούν».
Για την ακτοπλοΐα, τη γραμμή αλλά και τα γενικότερα ζητήματα που αφορούν στο θεσμικό της πλαίσιο, τοποθετήθηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Attica, Πέτρος Βέττας, ο οποίος σχολίασε τα της αγοράς της Κρήτης, λέγοντας ότι αποτελεί μια πολύ μεγάλη αγορά η οποία έχει σχεδόν τα ίδια χαρακτηριστικά με την Αδριατική, πράγμα το οποίο είχε επισημάνει νωρίτερα και ο κ.Βγενόπουλος, σημειώνοντας οτι στην αγορά της Αδριατικής δραστηριοποιούνται αυτή τη στιγμή 20 πλοία, ενώ στη Κρήτη μόνο 6, γεγονός που κατά τον ίδιο επιτρέπει να αυξηθεί ο αριθμός των πλοίων εξυπηρέτησης του νησιού, μη αποκλείοντας και τη μελλοντική σύνδεση του Ρεθύμνου.
Τόσο ο κ. Βέττας όσο και ο κ. Μιχάλης Σακέλλης αναφέρθηκαν σε στοιχεία του ανταγωνισμού που καθορίζουν την ακτοπλοΐα, έκαναν αναφορές σε θεσμικά ζητήματα που αυτό το διάστημα είναι υπό συζήτηση, ενώ σημείωσαν ότι η εταιρεία διαθέτει μια εμπορική πολιτική, αρκετά δυναμική και ικανή να καλύψει τα ζητούμενα από το επιβατικό κοινό.
Επιπροσθέτως, ο κ. Βέττας σχολιάζοντας τα της ακτοπλοΐας, τόνισε ότι η βελτίωση των υποδομών είναι σίγουρο ότι θα πριμοδοτήσει την τουριστική κίνηση, κάτι το οποίο είχε παρατηρήσει και ο κ. Βγενόπουλος και ο κ. Σακέλλης και όσον αφορά στον ανταγωνισμό και στην ανάπτυξη επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, υπενθύμισε ότι εκκρεμεί η εναρμόνιση του ισχύοντος νομοθετικού πλαισίου προς τον κανονισμό 3537, για να παραδεχτεί ότι ωστόσο υπήρξαν εξελίξεις στην ακτοπλοΐα με τη απελευθέρωση διαδικασίας δρομολόγησης, κάτι που ουσιαστικά επέτρεψε στην εταιρεία να δρομολογήσει αυτό το πλοίο στην ώρα του και όχι να χαθεί σε διαδικασίες οι οποίες στο παρελθόν έχουν αποτρέψει δρομολογήσεις πλοίων.
Σε ερώτηση σχετική με την στρατηγική της εταιρείας στον ακτοπλοϊκό τομέα, ο κ. Βέττας αναφέρθηκε στα δύο νέα πλοία του group Attica, που προορίζονται για την Αδριατική, ενώ αποκάλυψε ότι εξετάζονται οι συνθήκες καθώς οι εκτιμήσεις οδηγούν στο συμπέρασμα ότι απαιτούνται δύο ακόμα πλοία για το Αιγαίο.
Στο σημείο αυτό και ερχόμενος στο τεχνικό μέρος της υπόθεσης, έκανε λόγο για πλοία χτισμένα στη λογική του tailor made, ειδικά για το Αιγαίο, καθώς αυτό έχει κάποιες ιδιαιτερότητες που πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπόψη για την κατασκευή ενός πλοίου, με δεδομένο ότι οι νέες ναυπηγικές τάσεις δεν ευνοούν μοντέλα που μπορούν να λειτουργήσουν στο Αιγαίο, παρά μόνο αν αυτές προσαρμοστούν στην tailor made λογική.
Όσον αφορά τις υπέρ τρίτων εισφορές και το κόστος των εισιτηρίων, ο κ. Βέττας και ο κ. Σακέλλης παρέπεμψαν στην πολιτική της εταιρείας, υπενθύμισαν ότι είναι σαφής και γνωστή η θέση για τις υπέρ τρίτων εισφορές για να τονίσουν ότι αν επέλθουν μειώσεις, λόγω του εξορθολογισμού των επιπρόσθετων κρατήσεων, αυτή θα αποβεί προς όφελος του επιβατικού κοινού και κατ' επέκταση της τουριστικής κίνησης προς την νησιωτική χώρα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr