Νωρίτερα το ''R'' μετέδιδε:
Στις 8 το βράδυ έληξε η προθεσμία των διαπραγματεύσεων μεταξύ του ελληνικού δημοσίου με τη MIG και τη Swissport. Οι πληροφορίες που διαρρέουν είναι συγκεχυμένες. Ορισμένες πηγές αναφέρουν ότι η πλειοδότης για την Ολυμπιακή είναι η MIG ενώ άλλες πηγές δεν αποκλείουν να υπάρξει κάποιας μορφής παράταση στην όλη διαδικασία. Ταυτόχρονα αναζητείται φόρμουλα ώστε να ξεπεραστούν νομικής υφής εμπόδια στην πρόταση της Aegean.
Το παρασκήνιο για την ανάδειξη του πλειοδότη είναι εντονότατο, καθώς και ο επίτιμος πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κωνστατίνος Μητσοτάκης ο οποίος συναντήθηκε σήμερα με τον πρωθυπουργό και συζήτησαν διεξοδικά τις εξελίξεις για την Ολυμπιακή, φέρεται να έχει προκρίνει συγκεκριμένη λύση.
Πέραν των πολιτικών εμπλεκομένων, έντονα είναι και τα ποικίλα επιχειρηματικά συμφέροντα που έχουν εμπλακεί στην όλη διαδικασία, ώστε να ''καθοδηγήσουν'' την έκβαση του διαγωνισμού.
To μπαλάκι στη κυβέρνηση και συγκεκριμένα στους υπουργούς Ανάπτυξης, Μεταφορών και Οικονομίας κ.κ. Χατζηδάκη, Στυλιανίδη και Παπαθανασίου ρίχνει η MIG για το θέμα της Ολυμπιακής περιμένοντας ουσιαστικά σήμερα την υπογραφή προσυμφώνου για να προχωρήσουν περαιτέρω οι διαπραγματεύσεις ανάμεσα στον επιχειρηματικό όμιλο και το οικονομικό επιτελείο. Aυτό προέκυψε από τη χθεσινή συνάντηση που είχαν οι χρηματο/οικονομικοί σύμβουλοι της κυβέρνησης (Lazard, Eθνική), με στελέχη της MIG.
Νωρίτερα χθες, "μονοπωλιακή κατάσταση" χαρακτήρισε ο Ανδρέας Βγενόπουλος το ενδεχόμενο η Ολυμπιακή να πωληθεί στην Aegean, την Πέμπτη, λίγο πριν την ολοκλήρωση των αποκλειστικών διαπραγματεύσεων της MIG με την κυβέρνηση για τις ΟΑ. Σε εξέλιξη βρίσκεται αυτήν την ώρα το κρίσιμο τελευταίο ραντεβού των δύο πλευρών.
Ο ισχυρός άνδρας της MIG τόνισε δεν θα είχε πρόβλημα να αποσυρθεί από το διαγωνισμό, σημειώνοντας ότι είναι στα χέρια της κυβέρνησης η τελική απόφαση.
Σχολιάζοντας την προσφορά της Aegean για την Ολυμπιακή, που εκδηλώθηκε μία μόλις ημέρα πριν υπογράψει η MIG με την κυβέρνηση, ο κ. Βγενόπουλος δήλωσε στο ραδιοφωνικό σταθμό Real FM ότι η εν λόγω εταιρία είναι σοβαρή και αξιόπιστη, κάτι που δίνει στην κυβέρνηση την ευκαιρία να εφαρμόσει την «δική της πολιτική βούληση».
«Εάν η κυβέρνηση κρίνει ότι δεν θα υπάρξει εμπλοκή με τα του ανταγωνισμού, θα προχωρήσει με την Aegean. Εάν η κυβέρνηση θέλει να μην δημιουργηθεί μονοπώλιο στο χώρο των μεταφορών, η σύμβαση θα υπογραφεί αύριο» επισήμανε.
«Κατεβήκαμε σε αυτή τη διαδικασία κρίνοντας ότι η Ολυμπιακή πρέπει να συνεχίσει να υπάρχει. Ανταποκριθήκαμε σε μια έκκληση που έκανε η κυβέρνηση. Σε κάθε περίπτωση έχουμε εκπληρώσει το στόχο που ήταν να μην κηρυχθεί άγονος ο διαγωνισμός» σημείωσε, χαρακτηρίζοντας την κατάληξη της υπόθεσης με την Ολυμπιακή «εθνική υπόθεση».
Ο Ανδρέας Βγενόπουλος επισήμανε ότι για τις πτήσεις εσωτερικού θα δημιουργηθεί μονοπωλιακή κατάσταση στην περίπτωση που η Ολυμπιακή πωληθεί στην Aegean, σημειώνοντας ότι αυτό δεν είναι κατ' ανάγκη κακό, αρκεί για παράδειγμα να προσφερθούν μειωμένες τιμές στον επιβάτη και να μην υπάρξει κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης.
Ειδικότερα, για τις προσφορές της MIG και της Aegean σημείωσε πως δεν μπορούν να συγκριθούν, καθώς άλλα είναι τα οφέλη για την Aegean, που θα δημιουργήσει μονοπώλιο, και άλλα για την MIG που τώρα εξετάζει να πρωτομπεί στο χώρο. Επιπλέον, η προσφορά της Aegean δεν είναι απαραιτήτως καλύτερη, καθώς αφήνει απ' έξω το handling, σημείωσε ο κ. Βγενόπουλος.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr