Οι διακρίσεις, στο πλαίσιο της ετήσιας έρευνας Euromoney, η οποία διεξάγεται μέσω ερωτηματολογίου που απεστάλη σε περισσότερους από 27.000 εκπροσώπους εταιρειών, στην Ελλάδα και το εξωτερικό, είναι μια σημαντική αναγνώριση της δέσμευσης της Eurobank να παρέχει πρωτοποριακές ψηφιακές υπηρεσίες που απλοποιούν τις καθημερινές συναλλακτικές ανάγκες των επιχειρήσεων.
Στην έρευνα συμμετείχαν ελληνικές αλλά και πολυεθνικές εταιρείες, με στόχο την αξιολόγηση των παρεχόμενων υπηρεσιών αναφορικά με την αποτελεσματικότερη διαχείριση ταμειακών ροών, απαντώντας σε θέματα σχετικά, μεταξύ άλλων, με την πληρότητα και το επίπεδο των προσφερόμενων υπηρεσιών, της εξυπηρέτησης των πελατών, αλλά και των ψηφιακών υπηρεσιών.
Οι νέες διακρίσεις για την Τράπεζα, μέσω της έρευνας Cash Management Survey του Euromoney, μιας από τις πλέον αξιόλογες και έγκυρες διεθνείς εκδόσεις στον τραπεζικό χώρο, αποτελούν για την Eurobank μια επιβεβαίωση της στρατηγικής και της ορθότητας του μοντέλου λειτουργίας της, με τις ανάγκες των πελατών σταθερά στο επίκεντρο και αδιαπραγμάτευτο στόχο την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή τους.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr