Πρόκειται, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, για το κατάστημα της οδού Κανάρη στην πλατεία Κολωνακίου, σε ένα από τα πιο πολυσύχναστα σημεία της Αθήνας, το οποίο λειτουργεί πλέον σε περιβάλλον digital παρέχοντας στους πελάτες και τους συναλλασσόμενους, τη δυνατότητα να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους ηλεκτρονικά στο χώρο του καταστήματος, αλλά και να εκπαιδευτούν στις τραπεζικές τεχνολογίες αιχμής, κάνοντας ακόμα ένα αποτελεσματικό βήμα - μαζί με την Eurobank - για την απόκτηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στη νέα, εξαιρετικά απαιτητική, εποχή.
Τα εγκαίνια του πρώτου digital καταστήματος πραγματοποίησε ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της Eurobank κ. Σταύρος Ιωάννου ο οποίος δήλωσε ότι «η σύγχρονη ψηφιακή τάση και οι αυξημένες απαιτήσεις των εξοικειωμένων πλέον με τις νέες τεχνολογίες πελατών μας τοποθετούν στον πυρήνα της στρατηγικής της Eurobank την ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών.
Η Eurobank εξελίσσεται, εκσυγχρονίζεται και αξιοποιεί τις digital τεχνολογίες και τα social media, αναβαθμίζοντας, τις υπηρεσίες ενημέρωσης και εξυπηρέτησης προς όλους τους πελάτες και συνεργάτες της. Καινοτομούμε ώστε να προσφέρουμε σε όλους όσους επιλέγουν για τις συναλλαγές τους την Τράπεζά μας, την πλέον σύγχρονη και ασφαλή εξυπηρέτηση. Το πρώτο digital κατάστημα στην οδό Κανάρη, είναι μόνο η αρχή.»
Τις νέες τεχνολογικές δυνατότητες του καταστήματος, παρουσίασε ο Γενικός Διευθυντής Retail Banking κ. Ιάκωβος Γιαννακλής «ξεναγώντας», με τη συνδρομή των εκπαιδευμένων στελεχών και της Διεύθυνσης του καταστήματος, τους 300 περίπου πελάτες που παραβρέθηκαν, στη digital εμπειρία ενημέρωσης και εξυπηρέτησης στις καθημερινές τους τραπεζικές συναλλαγές.
Στην εκδήλωση, παραβρέθηκαν επίσης παράγοντες της τραπεζικής και επιχειρηματικής κοινότητας, υψηλόβαθμα στελέχη της Τράπεζας, πελάτες καθώς και επιχειρηματίες της περιοχής.
Μέσα από την πρωτοβουλία αυτή, η Eurobank ενισχύει και αναδεικνύει το καινοτομικό της αποτύπωμα και τον ενεργό της ρόλο στην υιοθέτηση τεχνολογιών αιχμής.
Στο digital κατάστημα της οδού Κανάρη:
• Η προβολή των προϊόντων και των υπηρεσιών γίνεται μόνο μέσω ψηφιακών οθονών , χωρίς αφίσες και έντυπα.
• Προσφέρονται δυνατότητες εκπαίδευσης του πελάτη στη χρήση ηλεκτρονικών καναλιών (e & mobile Banking).
• Όλες οι διαδικασίες εξυπηρέτησης μπορούν να γίνονται χωρίς τη χρήση χαρτιού, αφού ακόμα και η υπογραφή θα γίνεται ηλεκτρονικά σε pad.
• Θα υπάρχει η δυνατότητα δωρεάν χρήσης wifi (διάρκειας μίας ώρας) χρησιμοποιώντας όλες τις υπηρεσίες του internet, καθώς και ειδικά διαμορφωμένος χώρος φόρτισης των ηλεκτρονικών συσκευών των πελατών.
• Θα υπάρχει booth εισπρακτικών μηχανών στην είσοδο του καταστήματος για πληρωμές λογαριασμών, καταθέσεις και εμβάσματα, όπως σε όλα τα καταστήματα της Eurobank.
• Oι οθόνες πίσω από τα ταμεία θα τροφοδοτούνται σε πραγματικό χρόνο με πληροφορίες, κάτι που σημαίνει ότι θα μπορούν να αλλάζουν ανά πάσα στιγμή προσφέροντας μια νέα εμπειρία στον επισκέπτη-πελάτη. Ένα ζωντανό κανάλι προώθησης με περιεχόμενο τραπεζικό και όχι μόνο (ταξίδια, πολιτισμός, αθλητισμός, συμβουλές, ευ ζην κλπ).
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr