Συγκεκριμένα, σύμφωνα με έγγραφο που έχει γνωστοποιηθεί στις υπηρεσίες, ως πρώτος στόχος τέθηκε η εξάλειψη όλων των εκκρεμοτήτων που αφορούν: α) Την ορθή συμπλήρωση των ηλεκτρονικών ΔΑΝΣ και ΔΑΜ, τα οποία επεστράφησαν ως ανεκτέλεστα, β) την τακτοποίηση των ανεκτέλεστων ενταλμάτων πληρωμής, γ) τον έλεγχο των περιπτώσεων που έχουν επιστραφεί από την ΗΔΙΚΑ ΑΕ για το λόγο αυτό.
Μετά την παρέλευση του χρόνου που είχε οριστεί για την τακτοποίηση των ανωτέρω υποθέσεων, έχει αποφασιστεί να μην καταβάλλονται πλέον παροχές, μέσω του υποκαταστήματος, για αποφάσεις που εκδίδονται από 01/12/2016 και αφορούν τη χορήγηση:
* Προσαύξησης σύνταξης, λόγω απόλυτης αναπηρίας.
* Προσαύξησης σύνταξης για σύζυγο και τέκνα.
* Ποσών, λόγω αναθεώρησης/τροποποίησης απόφασης για οποιοδήποτε λόγο ή προσμέτρησης χρόνου ασφάλισης.
* Επιδόματος αεροθεραπείας.
* Συμπληρώματος.
*Επιστροφή κρατήσεων για τον κλάδο ασθένειας.
*Επιστροφή φόρου.
*Επιστροφή κρατήσεων που έγιναν, σύμφωνα με εφαρμοστικές διατάξεις μνημονίων.
Αντίθετα, θα εξακολουθήσουν να καταβάλλονται παροχές, μέσω του υποκαταστήματος, για αποφάσεις που αφορούν τη χορήγηση κάθε άλλης παροχής.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr