Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η Goodvidio δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου να προσφέρουν μια συναρπαστική εμπειρία αγορών μέσα στο ηλεκτρονικό τους κατάστημα και να αυξήσουν το ποσοστό των επισκεπτών που μετατρέπονται σε αγοραστές (conversion rate optimization), αξιοποιώντας video για την παρουσίαση των προϊόντων τους τα οποία συλλέγονται από κοινωνικά μέσα δικτύωσης όπως το YouTube.
Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2014 και εξυπηρετεί ένα μεγάλο εύρος ηλεκτρονικών καταστημάτων από όλο τον κόσμο. Στους πελάτες της συγκαταλέγονται μικρομεσαίες επιχειρήσεις αλλά και διεθνή brands που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο και σε κατηγορίες όπως Τεχνολογία, Υγεία και Ομορφιά, Αθλητισμός και Hobby, Σπίτι και Κήπος, Παιδικά Είδη, Τρόφιμα, Αξεσουάρ Μόδας και Auto-Moto.
Το πρόγραμμα NBG Business Seeds της Εθνικής Τράπεζας (www.nbg.gr/nbgseeds), περιλαμβάνει δράσεις ανάδειξης και προβολής καινοτόμων ιδεών και έργων, εκπαίδευσης και καθοδήγησης ομάδων, παροχής υποδομών, δικτύωσης και χρηματοδότησης. Πέρα από τη διαγωνιστική φάση και τη βράβευση των προτάσεων μέσα από τον ετήσιο Διαγωνισμό Καινοτομίας & Τεχνολογίας, έμφαση δίνεται στην υποστήριξη της υλοποίησης επιλεγμένων προτάσεων που έχουν διακριθεί. Σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και τον ΣΕΒ επιλεγμένες προτάσεις παρακολουθούν προγράμματα εκπαίδευσης σε θέματα επιχειρηματικότητας, λαμβάνουν δωρεάν υπηρεσίες και προϊόντα της Amazon και της Microsoft, ενώ θα τους παρασχεθούν υπηρεσίες incubation σε συνεργασία με τον ΣΕΒ και τον incubator 1776 με έδρα τις Η.Π.Α. Επίσης, για την οικονομική στήριξη εταιρειών, προβλέπονται στοχευμένες δράσεις δανεισμού και συμμετοχής στο μετοχικό κεφάλαιο καθώς και δράσεις καθοδήγησης και δικτύωσης σε συνεργασία με τη Google, Grant Thornton, Watson, Farley & Williams, Israeli Advanced Technology Industries (IATI), Ελληνο-Αμερικάνικο Εμπορικό Επιμελητήριο και την Endeavor Greece.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr