Ο κ. Αντωνίου σημείωσε ότι ολόκληρο το 2008 υλοποιήθηκαν συμφωνίες χορήγησης δανείων προς τις ναυτιλιακές εταιρείες ύψους 70 δισ. δολαρίων, σημειώνοντας ότι «πλέον δεν υφίστανται τέτοια δάνεια». Αυτό σημαίνει ότι οι πλοιοκτήτες θα κληθούν, σε διεθνές επίπεδο, να σηκώσουν από «ίδια κεφάλαια» το ποσό των 350 - 500 δισ. δολαρίων για να καλύψουν τις παραγγελίες των νέων πλοίων που θα παραλάβουν από τα ναυπηγεία της Ασίας έως το 2012.
Έτσι, υπό τα νέα δεδομένα ναυπηγεία και πλοιοκτήτες, με στόχο την επιβίωσή τους, διαπραγματεύονται πλέον τις καθυστερήσεις στην παράδοση των παραγγελιών.
Σύμφωνα με τον Steve Man της HSBC, περισσότερες από τις μισές παραδόσεις για το 2010 θα καθυστερήσουν και τα ναυπηγεία θα το δεχτούν καθώς σε αντίθετη περίπτωση δεν θα έχουν αντικείμενο λειτουργίας έως το 2011.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr