Για τις λεωφορειολωρίδες είπε συγκεκριμένα στον ρ/σ Παραπολιτικά:
«Έχουμε μεγάλο πρόβλημα με τις λεωφορειολωρίδες. Από τα 52 χλμ λεωφορειολωρίδας που υπάρχει στην Αθήνα και στον Πειραιά τις περισσότερες δεν μπορούμε να τις χρησιμοποιήσουμε. Αυτός είναι ένας λόγος που αυτομάτως αυξάνει την αναμονή στις στάσεις των λεωφορείων. Για παράδειγμα στην Χαρ. Τρικούπη, στην Ιπποκράτους είναι παρκαρισμένα οχήματα δηλαδή το λεωφορείο δεν κινείται καν στην λεωφορειολωρίδα. Ή η Ερατοσθένους στο Παγκράτι είναι λεωφορειολωρίδα κανένας όμως δεν το γνωρίζει, παρκάρει όποιος θέλει».
Για τις ελλείψεις προσωπικού στον ΟΑΣΑ ο κ. Νικολακόπουλος τόνισε: «Καθημερινά λείπουνε 300 βάρδιες λόγω έλλειψης προσωπικού. Για παράδειγμα αυτή τη στιγμή ο ΟΑΣΑ έχει προγραμματίσει για λεωφορεία και τρόλεϊ 2.349 βάρδιες και ενεργούς οδηγούς να τις εκτελέσουν έχουμε 2.400 δηλαδή σε λίγο θα έχουμε όσες είναι οι βάρδιες και οδηγούς. Προς το παρόν προσλήψεις νέες δεν γίνονται αλλά και εκεί έχουμε πρόβλημα. Στους νέους οδηγούς που ήρθανε δεν τους αναγνωρίζει προϋπηρεσία από τον ιδιωτικό τομέα (πούλμαν-φορτηγά) και φεύγουν, δεν μένουν. Αν δεν λυθεί αυτό το θέμα και στην επόμενη προκήρυξη πάλι το ίδιο πρόβλημα θα έχουμε».
Τέλος, δεν έκρυψε ότι υπάρχει θέμα και με την προσβασιμότητα για τους ανθρώπους με αναπηρία: «Έχουμε μεγάλο πρόβλημα και σε αυτό, εκεί δεν μας βοηθάνε οι δήμοι δηλαδή υπάρχουν στάσεις όπου ένα ατομο με αναπηρία δεν θα μπορεί να μπει στο λεωφορείο πρώτον γιατί υπάρχουν παρκαρισμένα οχήματα και δεύτερον γιατί τα πεζοδρόμια είναι χάλια με αποτέλεσμα να υπάρχει πρόβλημα στη ράμπα του λεωφορείου».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr