Ο εν λόγω συνοδός έχει καταγραφεί σε βίντεο να λαμβάνει χρηματικό ποσό τουλάχιστον από έναν επιβάτη, εν αγνοία, σύμφωνα με τη Hellenic Train, της εταιρείας.
Σύμφωνα με τα όσα καταγγέλλονται, ο υπάλληλος της εταιρείας πλησίαζε του επιβάτες στο δρομολόγιο Αθήνα- Χαλκίδα και τους ζητούσε το εισιτήριό τους. Σε όσους δεν είχαν, λάμβανε το αντίτιμο χωρίς να κόψει εισιτήριο, κρατώντας, έτσι, τα χρήματα για τον ίδιο.
Η ανακοίνωση της Hellenic Train αναφέρει:
«Σχετικά με το υλικό βίντεο στο οποίο καταγράφεται συνοδός του Προαστιακού σιδηρόδρομου, να λαμβάνει από τουλάχιστον έναν επιβάτη χρηματικό ποσό, εν αγνοία της εταιρείας μας, επιθυμούμε να διευκρινίσουμε τα ακόλουθα.
Τέτοιου είδους ανάρμοστα περιστατικά είναι ανεπίτρεπτα και αδικαιολόγητα και σε καμία περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν τις αξίες και τον επαγγελματισμό των εργαζομένων της Hellenic Train και δεν αντανακλά τη δέσμευση των ανθρώπων μας να προσφέρουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες.
Θέλουμε να ζητήσουμε συγγνώμη από τους επιβάτες μας για τη δυσάρεστη αυτή εμπειρία.
Ταυτόχρονα, από τη δική μας πλευρά, διερευνούμε τα αίτια του περιστατικού, έχουμε θέσει τον συνοδό σε διαθεσιμότητα, ενώ έχουμε ενεργοποιήσει εντατικούς εσωτερικούς μηχανισμούς ελέγχου.
Σε ό,τι αφορά στις αναφορές, που κάνουν λόγο για προηγούμενους πειθαρχικούς ελέγχους του συγκεκριμένου εργαζομένου, η εταιρεία διευκρινίζει ότι οι έλεγχοι αυτοί πραγματοποιήθηκαν σε προγενέστερο χρόνο, υπό το προηγούμενο ιδιοκτησιακό καθεστώς.
Αυτό ωστόσο δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση το γεγονός. Στόχος μας παραμένει η διαφύλαξη της αξιοπιστίας και της ακεραιότητας της εταιρείας μας, έχοντας πάντα τον επιβάτη στο επίκεντρο των ενεργειών μας».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr