Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Athens Transport, η εταιρεία επιπλέον αναφέρει πως προτίθεται «να συνεχίσει να λειτουργεί στην υπηρεσία του επιβατικού κοινού, τηρώντας τη δέσμευσή της για τη βελτίωση του ελληνικού σιδηροδρομικού συστήματος.»
Η Hellenic Train (πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ) αγοράστηκε το 2017 από την ιταλική κρατική εταιρεία Ferrovie dello Stato Italiane στην οποία ανήκει η Trenitalia και άλλες σιδηροδρομικές εταιρείες στην Ευρώπη έναντι 45 εκατ. ευρώ. Το 2022 υπεγράφη 15ετής σύμβαση «για τις άγονες γραμμές» μεταξύ του ελληνικού δημοσίου και της εταιρείας ύψους 500 εκατ. ευρώ με δεσμεύσεις για επενδύσεις, κάποιες εκ των οποίων -όπως η προμήθεια υδρογονοκίνητων τρένων- έχουν παγώσει.
Παράλληλα, η Hellenic Train εγείρει αξιώσεις από το δημόσιο για την είσπραξη οφειλομένων χωρίς μέχρι σήμερα να έχει επιτευχθεί κάποιος διακανονισμός, ενώ μέχρι πρόσφατα η κυβέρνηση επέμενε πως θα προχωρήσει σε επαναδιαπραγμάτευση της σύμβασης μεταξύ του δημοσίου και της εταιρείας.
Δημοσίευμα της εφημερίδας Απογευματινή την περασμένη Κυριακή υποστήριζε πως λόγω της πτώσης των εσόδων κατά το τελευταίο έτος και της δυσχερούς κατάστασης που έχει διαμορφωθεί, ο ιταλικός όμιλος αναζητά αγοραστή για την Hellenic Train.
Η ανακοίνωση της Hellenic Train:
Σε συνέχεια φημολογίας που κυκλοφόρησε τις τελευταίες ημέρες σε μερίδα του Τύπου, η Hellenic Train διαψεύδει κατηγορηματικά οποιαδήποτε αποεπένδυση από την Ελλάδα και επιβεβαιώνει την πρόθεσή της να συνεχίσει να λειτουργεί στην υπηρεσία του επιβατικού κοινού, τηρώντας τη δέσμευσή της για τη βελτίωση του ελληνικού σιδηροδρομικού συστήματος.
Κατά συνέπεια, η εταιρεία απορρίπτει κάθε αμφιβολία για τη συνέχιση του έργου της και για το μέλλον της ως μέρος των ελληνικών σιδηροδρομικών μεταφορών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr