Ο κ. Σταϊκούρας προανήγγειλε νέες προσλήψεις 40 οδηγών στον ΟΑΣΘ, αλλά και ανανέωση συμβάσεων στους 150 οδηγούς που προσελήφθησαν πρόσφατα στον Οργανισμό.
Τα 110 νέα λεωφορεία αναμένονται στη Θεσσαλονίκη τις πρώτες μέρες του Μαρτίου, με το Υπουργείο να εκτιμά ότι τον Απρίλιο θα αρχίσουν να κυκλοφορούν στους δρόμους της πόλης. Σύμφωνα με τις ίδιες εκτιμήσεις, από τον Απρίλιο το επιβατικό κοινό της Θεσσαλονίκης θα εξυπηρετείται από περίπου 40 επιπλέον λεωφορεία, καθώς μερικά από τα νέα ηλεκτρικά θα αντικαταστήσουν παλιά οχήματα του Οργανισμού.
Ο υπουργός εξήγησε μετά τη σύσκεψη ότι στόχος είναι ο ΟΑΣΘ να κρατήσει το… τιμόνι των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, μαζί με ιδιώτες, κάτω από την «ομπρέλα» του ΟΣΕΘ.
Επιπλέον, ο ΟΣΕΘ θα έχει ως ρόλο την αξιολόγηση των αναγκών των κατοίκων της Θεσσαλονίκης στις αστικές συγκοινωνίες, με βάση και το χρονοδιάγραμμα κομβικών έργων για το κυκλοφοριακό της πόλης, όπως το Μετρό και το FlyOver.
«Θέλουμε έναν ισχυρό και δημόσιο ΟΑΣΘ»
Πηγές από το υπουργείο αναφέρουν πως «θέλουμε ένα ισχυρό και δημόσιο ΟΑΣΘ με την ομπρέλα του ΟΣΕΘ, που θα δίνει εικόνα στο υπουργείο», συνοψίζοντας ότι οι αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης θα χωρίζονται σε δύο ενότητες: ΟΑΣΘ και ιδιώτες.
«Είχαμε μία εκτενή συζήτηση για τη βελτίωση των μεταφορών στη Θεσσαλονίκη» δήλωσε αρχικά σε δημοσιογράφους ο Χρήστος Σταϊκούρας, ο οποίος εισαγωγικά αναφέρθηκε στις παρεμβάσεις της κυβέρνησης για την ενίσχυση των αστικών συγκοινωνιών της πόλης, με προσλήψεις οδηγών και απόκτηση λεωφορείων.
«Οφείλουμε να δούμε πώς θα βελτιώσουμε τις συγκοινωνίες στην πόλη και τα επόμενα χρόνια» υπογράμμισε ο κ. Σταϊκούρας. «Σε αυτήν την κατεύθυνση ζητήθηκε από τον ΟΣΕΘ να υπάρχει μία αποτύπωση των αναγκών της πόλης. Συνεκτιμώντας τον αριθμό των εργαζομένων που θα έχει ο ΟΑΣΘ να δούμε τι πραγματικά έργο μπορεί να εκτελέσει ο Οργανισμός με επάρκεια, έτσι ώστε στο υπόλοιπο έργο να συμβάλουν ιδιώτες, μετά από διαγωνισμούς» εξήγησε ο υπουργός και συμπλήρωσε ότι το ίδιο πλάνο θα δρομολογείται και στις συγκοινωνίες της Αθήνας. «Σήμερα το αντικείμενο της συζήτησης μας είναι το μέλλον των συγκοινωνιών του ΟΑΣΘ, όχι με όρους 2024, αλλά με όρους των επόμενων δεκαετιών» κατέληξε.
Πηγή φωτό: thestival.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr