Ειδικότερα, όπως αναφέρει ο οργανισμός στην ανακοίνωσή του, 20 μισθωμένα κανονικά λεωφορεία του 2006, 12 μέτρων και 100 θέσεων, αντικαθίστανται με ισάριθμα νεότερα λεωφορεία. Ταυτόχρονα, ακόμη 16 κανονικά λεωφορεία του 2006 αντικαθίστανται με αρθρωτά λεωφορεία 18 μέτρων και 150 θέσεων, επίσης νεότερα.
Μέχρι σήμερα έχουν φθάσει στη Θεσσαλονίκη και βρίσκονται στα αμαξοστάσια του Οργανισμού, όπου εγκαθίστανται τα μηχανήματα επικύρωσης εισιτηρίων, το μηχάνημα έκδοσης εισιτηρίων, το σύστημα τηλεματικής και οτιδήποτε άλλο απαιτείται, τα 29 από τα 36 λεωφορεία. Τα υπόλοιπα επτά αναμένονται στο τέλος της τρέχουσας εβδομάδας.
Στο μεταξύ ο ΟΑΣΘ θα δρομολογήσει άμεσα όσα νεότερα λεωφορεία διαθέτει. Τα νεότερα λεωφορεία θα δρομολογηθούν στις σημαντικότερες γραμμές που διασχίζουν την πόλη βελτιώνοντας την εξυπηρέτηση των βασικών αξόνων τόσο με όρους μεταφορικής ικανότητας (περισσότερα αρθρωτά λεωφορεία), όσο και με όρους ποιότητας μετακίνησης και αξιοπιστίας λειτουργίας (νεότερα λεωφορεία).
«Αντικαθιστούμε 36 παλιά λεωφορεία με 36 νεότερα. Από τις επόμενες μέρες θα είναι στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, για να εξυπηρετήσουν το κοινό μας. Από τα 36 που αντικαθιστούμε, τα 16 είναι μεγάλα, αρθρωτά λεωφορεία, που αυξάνουν τη δυναμικότητα του Οργανισμού», σημειώνει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ, Κώστας Ταγγίρης.
Εξάλλου, στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης προχωρά η διαδικασία πρόσληψης 150 οδηγών, οι οποίοι αναμένεται να πιάσουν δουλειά τις πρώτες μέρες του προσεχούς Ιανουαρίου, δίνοντας στη Θεσσαλονίκη συγκοινωνιακή «ανάσα», αφού θα μπορούν να δρομολογούνται σε καθημερινή βάση περισσότερα λεωφορεία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr