Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ έκανε σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις, τη μεγαλύτερη προσφορά, η οποία έφτασε τα 3,27 δισ. ευρώ. Την ίδια ώρα η κοινοπραξία Mytilineos - Vinci πρόσφερε επίσης ένα τεράστιο ποσό της τάξης των 3.106.000.000 ευρώ.
Η διαφορά των δύο προσφορών είναι πολύ μικρή στα όρια του 5%, το οποίο η προκήρυξη του διαγωνισμού έθετε σαν όριο - προδιαγραφής, η υπέρβαση του οποίου δεν θα επέτρεπε στον δεύτερο να κάνει μια βελτιωτική προσφορά.
Συγκεκριμένα, η διαφορά υπολογίζεται σε 5,02%, γεγονός που υπογραμμίζουν παράγοντες της αγοράς.
Με βάση τα παραπάνω η Αττική Οδός που συνδέει την Εθνική Οδό Αθηνών – Λαμίας με την Εθνική Οδό Αθηνών-Κορίνθου, παρακάμπτοντας το κέντρο της Αθήνας, θα περάσει για τα επόμενα 25 χρόνια στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.
Υπενθυμίζεται πως η η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ έχει τους αυτοκινητόδρομους της Ιόνιας Οδού (Αντίρριο-Ιωάννινα), της Νέας Οδού (Μεταμόρφωση-Σκάρφεια Φθιώτιδας), της Κεντρικής Οδού Ε65 (Πέταλο Μαλιακού και Λαμία-Τρίκαλα-Εγνατία), της Εγνατίας Οδού (Ηγουμενίτσα-Κήποι Έβρου), είναι μέλος της Ολυμπίας Οδού και τώρα της Αττικής Οδού. Υπολογίζεται ότι πλέον θα έχει υπό τον έλεγχο της 1600 χιλιόμετρα αυτοκινητόδρομων, με πολύ μεγάλα έσοδα.
Γιώργος Αλεξάκης