Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ έκανε σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις, τη μεγαλύτερη προσφορά, η οποία έφτασε τα 3,27 δισ. ευρώ. Την ίδια ώρα η κοινοπραξία Mytilineos - Vinci πρόσφερε επίσης ένα τεράστιο ποσό της τάξης των 3.106.000.000 ευρώ.
Η διαφορά των δύο προσφορών είναι πολύ μικρή στα όρια του 5%, το οποίο η προκήρυξη του διαγωνισμού έθετε σαν όριο - προδιαγραφής, η υπέρβαση του οποίου δεν θα επέτρεπε στον δεύτερο να κάνει μια βελτιωτική προσφορά.
Συγκεκριμένα, η διαφορά υπολογίζεται σε 5,02%, γεγονός που υπογραμμίζουν παράγοντες της αγοράς.
Με βάση τα παραπάνω η Αττική Οδός που συνδέει την Εθνική Οδό Αθηνών – Λαμίας με την Εθνική Οδό Αθηνών-Κορίνθου, παρακάμπτοντας το κέντρο της Αθήνας, θα περάσει για τα επόμενα 25 χρόνια στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.
Υπενθυμίζεται πως η η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ έχει τους αυτοκινητόδρομους της Ιόνιας Οδού (Αντίρριο-Ιωάννινα), της Νέας Οδού (Μεταμόρφωση-Σκάρφεια Φθιώτιδας), της Κεντρικής Οδού Ε65 (Πέταλο Μαλιακού και Λαμία-Τρίκαλα-Εγνατία), της Εγνατίας Οδού (Ηγουμενίτσα-Κήποι Έβρου), είναι μέλος της Ολυμπίας Οδού και τώρα της Αττικής Οδού. Υπολογίζεται ότι πλέον θα έχει υπό τον έλεγχο της 1600 χιλιόμετρα αυτοκινητόδρομων, με πολύ μεγάλα έσοδα.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr