Οι σιδηροδρομικοί ζητούν να διασφαλιστεί η άρτια και ασφαλής λειτουργία του συνόλου του δικτύου, πριν ξεκινήσει να επαναλειτουργεί πλήρως.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει το AthensTransport, το μεγαλύτερο εμπόδιο παραμένει η μη χρήση του συστήματος GSM-R για την επικοινωνία μεταξύ των σταθμαρχών και των μηχανοδηγών. Όπως σημειώνεται, ο ΟΣΕ έχει παραδόσει στην Hellenic Train, 30 φορητές συσκευές επικοινωνίας, ωστόσο δεν έγινε δυνατό να χρησιμοποιηθούν μέχρι στιγμής λόγω μη πιστοποίησής τους από την αρμόδια αρχή (ΡΑΣ).
Όσον αφορά τη γραμμή του Προαστιακού προς το Κιάτο, σημαντική εκκρεμότητα αποτελεί και η κατάσταση στην οποία βρίσκονται οι σήραγγες, με τους μηχανοδηγούς να ζητούν γραπτές διαβεβαιώσεις για την ύπαρξη συστήματος πυροπροστασίας σε λειτουργία. Σημειώνεται πως κατά τη διάρκεια της διακοπής των δρομολογίων είχε αναφερθεί και κλοπή υλικού από τη σήραγγα της Μαύρης Ώρας στον Ασπρόπυργο.
Τη λειτουργία τους θα συνεχίσουν μόνο συγκεκριμένα τμήματα του προαστιακού δικτύου, τα οποία έχουν ήδη επανεκκινήσει από την Τετάρτη 22 Μαρτίου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr