Ο κ. Καραμανλής υπενθύμισε τα σημαντικά βήματα που έχουν γίνει την τελευταία τετραετία στις αστικές συγκοινωνίες και τόνισε ότι ο ΟΑΣΑ πρέπει πλέον να εκπονήσει ένα νέο στρατηγικό σχέδιο για όλη την Αττική, μια συνολική μελέτη, ώστε να διαπιστωθεί η συγκοινωνιακή προσφορά ανάλογα με την επιβατική ζήτηση. Επισήμανε μάλιστα, ότι ειδικότερα σε Ωρωπό και Μαραθώνα, η ζήτηση διαφέρει τους χειμερινούς σε σχέση με τους θερινούς.
Ο κ. Καραμανλής ανέφερε ότι στις συγκεκριμένες περιοχές υπάρχει αστική σύνδεση με την κυκλική γραμμή 310 (Μαραθώνας - Νέα Μάκρη - Ραφήνα - Μάτι) με 17 δρομολόγια την ημέρα, και τη γραμμή 314 (Σταθμός Δουκίσσης Πλακεντίας - Παλλήνη - Ραφήνα) με 37 δρομολόγια την ημέρα, επισημαίνοντας ότι έχει υπάρξει σημαντική αύξηση των δρομολογίων από το 2019.
Στη συνέχεια, ανακοίνωσε ότι θα επεκταθεί άμεσα η γραμμή 314 ώστε να φτάνει στη Νέα Μάκρη.
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τόνισε, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, ότι το νέο σχέδιο για τις αστικές συγκοινωνίες βρίσκεται στη διαδικασία διενέργειας διαγωνισμού και η εκπόνηση της μελέτης θα ξεκινήσει μέσα στο 2023.
«Θα πρέπει να συζητήσουμε σοβαρά τη δυνατότητα δημιουργίας δημοτικής συγκοινωνίας», εκτίμησε επίσης ο κ. Καραμανλής, καταλήγοντας ότι ο συνδυασμός της επέκτασης των δρομολογίων που ανέφερε σήμερα, με την αναδιοργάνωση συνολικά των αστικών συγκοινωνιών και τη δημιουργία δημοτικής συγκοινωνίας, θα δώσει λύσεις στη βόρεια Αττική.
Από την πλευρά του, ο κ. Οικονόμου είπε ότι είναι σημαντική η εξαγγελία για την επέκταση της γραμμής 314 μέχρι το κέντρο της Νέας Μάκρης, σημειώνοντας ότι στο σχεδιασμό για τις ανάγκες του Μαραθώνα και του Ωρωπού, θα πρέπει να ληφθεί υπόψιν ο τριπλασιασμός του πληθυσμού κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, Περιμένουμε με ενδιαφέρον τις μελέτες της κυβέρνησης, πρόσθεσε, τόσο για τη Νέα Μάκρη, όσο και για τον Ωρωπό «και από τον Άγιο Στέφανο να φτάσει μέχρι το Καπανδρίτι τουλάχιστον, που είναι η είσοδος του δήμου Ωρωπού».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr