Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με διασταυρωμένες πληροφορίες του reporter.gr, το αντίτιμο διαμορφώνεται στα 2,5 ευρώ ανά διέλευση, έναντι των 2,8 ευρώ που πληρώνουν σήμερα όσοι διέρχονται τον οδικό άξονα.
Στο δεύτερο στάδιο του διαγωνισμού πέρασαν και οι οκτώ υποψήφιοι για τη νέα 25ετή σύμβαση παραχώρησης του οδικού άξονα.
Το επόμενο χρονικό διάστημα, καλούνται να υποβάλλουν δεσμευτικές οικονομικές προσφορές οι Abertis, η ιταλική INC SpA (Gruppo Fininc), η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις – ΑΒΑΞ – Adrian Infrastructure, η κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – First Centier, η κοινοπραξία Brisa – Auto Estradas de Portugal – Rubicone Bidco, η κοινοπραξία της Egis Projects με τις επενδυτικές εταιρείες Bauban και DIF, η κοινοπραξία του ομίλου Κοπελούζου με την αυστραλιανή Macquarie και η κοινοπραξία Vinci – Μυτιληναίος – Mobility Partners.
Δεν προβλέπεται μοντέλο τιμολόγησης ανάλογα με την ώρα χρήσης του οδικού άξονα
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, δεν προβλέπεται να υιοθετηθεί η πρόταση του ΤΑΙΠΕΔ, σύμφωνα με το οποίο προβλεπόταν ένα σύστημα διαχείρισης για τις ώρες αιχμής και δεν θα διαμορφωνόταν με βάση τη χιλιομετρική χρέωση.
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ, καθώς και του υπουργείου Υποδομών, είναι να «τρέξουν» οι ρυθμοί του διαγωνισμού ώστε να υποβληθούν προσφορές πριν από τις εκλογές.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr