Πιο συγκεκριμένα, το ΤΑΙΠΕΔ έχει προτείνει για την καλύτερη διαχείριση του κυκλοφοριακού φόρτου στα διόδια της Αττικής Οδού ένα σύστημα διαχείρισης για τις ώρες αιχμής, το οποίο πλέον δεν θα διαμορφώνεται με βάση τη χιλιομετρική χρέωση.
Σύμφωνα με πληροφορίες του reporter, το παραπάνω σύστημα διαχείρισης επικεντρώνεται σε ένα μοντέλο τιμολόγησης το οποίο θα διαφοροποιείται ανάλογα με την ώρα χρήσης του άξονα.
Με λίγα λόγια, τις ώρες αιχμής και κατ’ επέκταση τις ώρες με την περισσότερη κίνηση, η τιμολόγηση θα είναι ακριβότερη, ενώ τις ώρες με λιγότερη κίνηση το αντίτιμο των διοδίων θα είναι φθηνότερο.
Όπως ανέφερε και ο διευθύνων σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ, Δημήτρης Πολίτης, σε πρόσφατη συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα «Καθημερινή», οι παραπάνω προτάσεις έχουν ως στόχο «την αποτελεσματικότερη διαχείριση του κυκλοφοριακού φόρτου», ωστόσο οι τελικές αποφάσεις αναμένεται να ληφθούν από το Υπουργείο Υποδομών.
Ερασμία Αρβανιτά
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr