Αναφορικά με το αν είναι ικανοποιημένος από τον τρόπο που λειτουργεί η ιδιωτική αγορά στο κομμάτι των μεταφορών και πιστεύει ότι ο νόμος βάζει τις δικλείδες ώστε να λειτουργούν όλα με κανόνες, ο κ. Παπαδόπουλος υποστήριξε ότι «υπάρχει ο νόμος και η απόλυτη νομιμότητα για αυτούς που λειτουργούν νόμιμα δηλαδή για αυτούς που μπαίνουν στην πλατφόρμα του υπουργείου Μεταφορών, για αυτούς που έχουνε voucher, για αυτούς που τηρούν τις διαδικασίες.
Αυτοί είναι η πλειοψηφία, βεβαίως υπάρχουν και οι παράνομοι όπως υπάρχουν σε όλα τα επαγγέλματα, στο μεταφορικό έργο θεωρώ ότι είναι λίγο παραπάνω αλλά αυτό ειναι δουλειά ελέγχου από το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη. Εμείς στηρίζουμε τους νόμιμους είτε είναι ταξί είτε είναι ΙΧ 9θέσια με οδηγό, οι παράνομοι είναι απέναντί μας και τους διώκουμε με κάθε τρόπο», υπογράμμισε.
Στη συνέχεια όταν ερωτήθηκε για το αν φορολογούνται όλες αυτές οι δραστηριότητες στην Ελλάδα ή τα χρήματα και η προμήθεια πηγαίνει στο εξωτερικό, ο υφυπουργός απάντησε ότι «οι νόμιμοι που δουλεύουνε νόμιμα φορολογούνται στην Ελλάδα, τώρα αν υπάρχουν κάποιοι που κατά καιρούς έχουμε βρει και εμείς και τους έχουμε καταγγείλει στο υπουργείο Οικονομικών και στην ΑΑΔΕ γιατί αυτό είναι θέμα του υπουργείου Οικονομικών εμείς έχουμε υποχρέωση όμως και να το καυτηριάζουμε και όταν το εντοπίζουμε να το καταγγέλλουμε γιατί η δική μας πρόθεση είναι να υπάρχει ένα μεταφορικό έργο το οποίο θα είναι σε απόλυτη εναρμόνιση με τους νόμους που έχει το ελληνικό κράτος».
Ακόμα συμπλήρωσε ότι «ο νόμος Σπίρτζη, ο οποίος είναι ανεφάρμοστος για τους διαμεσολαβητές οι οποίοι παίζουν τέτοιο ρόλο μεταξύ κάποιων και κάνουν τριγωνικές κλήσεις ή κρατήσεις αυτοκινήτων στον καινούργιο νόμο που έχουμε τώρα θα το αλλάξουμε. Δεν μπορούμε να απαγορεύσουμε τη χρήση των νομίμων επιβατικών, αυτά που είναι ΙΧ με οδηγό, αυτό είναι κάτι που ισχύει σε όλο τον κόσμο που έχουν νόμιμα τα τιμολόγια τους , που αποδίδουν ΦΠΑ στην Ελλάδα».
Τιμωρούνται οι οδηγοί, αυστηροποιούνται τα πρόστιμα με τον νέο ΚΟΚ
Αναφορικά με τον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας που είναι στα σκαριά, ανέφερε ότι «αλλάζει κυρίως τα πρόστιμα, ο ΚΟΚ έχει να αλλάξει από το 2007. Θέλουμε να είναι πιο δίκαιος, ποιο αποτελεσματικός που αφορά τη σημερινή πραγματικότητα αλλά ταυτόχρονα και πιο αυστηρός.
Το βασικό βέβαια είναι να πείσουμε τον κόσμο να αλλάξει κουλτούρα έτσι λοιπον στη διυπουργική επιτροπή που συνδυάζει και τον ΚΟΚ προσπαθούμε το κάθε υπουργείο που συμμετέχει να αναπτύξουμε δράσεις τέτοιες που να αλλάξουμε την κουλτούρα στους συμπολίτες μας.
Ο ΚΟΚ απενοχοποιεί τ’ αυτοκίνητο γιατί δεν φταίει το αυτοκίνητο ή η οικογένεια που χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο αν ένα μέλος είναι εγκληματικά απαράδεκτος σαν οδηγός ή αν ένας οδηγός που δουλεύει σε μια εταιρεία στερεί από την εταιρεία με την αφαίρεση των πινακίδων το αυτοκίνητο από την εταιρεία. Απενοχοποιούμε το αυτοκίνητο γιατί δεν φταίει σε τίποτα αν κάποιος οδηγεί ως ηλίθιος άρα εμείς θέλουμε να δυσκολέψουμε και να τιμωρήσουμε αυτούς που το κάνουν αυτό απενοχοποιώντας το αυτοκίνητο.
Διαμορφώνεται ένας ΚΟΚ που αντιστοιχεί την ελληνική πραγματικότητα του σήμερα. Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και ο υπουργός έχει κάνει ένα πολύ μεγάλο έργο όσον αφορά το θέμα των υποδομών των δρόμων. Οι δρόμοι στην Ελλάδα έχουν βελτιωθεί κατά εκπληκτικό τρόπο και το πρόγραμμα το οποίο συνεχίσει θα τους βελτιώσει ακόμη περισσότερο.
Άρα το ένα κομμάτι των υποδομών είναι σε άριστη κατάσταση, το δεύτερο κομμάτι της οδήγησης και της συμπεριφοράς... είναι θέμα κουλτούρας που πρέπει να διαμορφώσουμε, υποστήριξε ο κ.Παπαδόπουλος στη ραδιοφωνική του συνέντευξη στα Παραπολιτικά.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr