Πρόκειται για τους σταθμούς «Μανιάτικα», «Πειραιάς» και «Δημοτικό Θέατρο», οι οποίοι σύμφωνα με τις προβλέψεις των υπευθύνων, θα αυξήσουν την συνολική επιβατική κίνηση στο δίκτυο του μετρό σε 132.000 πολίτες ημερησίως.
Ο συνολικός χρόνος μετάβασης με το μετρό, με την παράδοση του έργου, από το λιμάνι μέχρι το αεροδρόμιο υπολογίζεται σε μόλις 55 λεπτά.
Η κυκλοφορία των αυτοκινήτων αναμένεται να μειωθεί κατά 23.000 ημερησίως, όπως επίσης αναμένεται μείωση στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 120 τόνους ημερησίως.
Συνενώνονται λειτουργικά:
- δύο γραμμές του μετρό (Γραμμές 1 και 3),
- το λιμάνι,
- ο προαστιακός σιδηρόδρομος
- και το τραμ προς Πειραιά (5,4 χλμ. μονής γραμμής και 12 σταθμοί).
Τα έντονα κυκλοφοριακά προβλήματα σε Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλό, Νίκαια, Μανιάτικα και στον Πειραιά αναμένεται να μειωθούν σημαντικά με την επέκταση της Γραμμής 3 του μετρό «Αγία Μαρίνα-Πειραιάς», που στο σύνολό της περιλαμβάνει σήραγγα μήκους 7,6 χλμ. και 6 νέους σύγχρονους σταθμούς.
Ικανοποιητικά μάλιστα είναι τα πρώτα αποτελέσματα στο κυκλοφοριακό, από τις 6 Ιουλίου 2020, οπότε και παραδόθηκαν προς χρήση στο επιβατικό κοινό οι 3 πρώτοι σταθμοί Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός και Νίκαια.
Μόλις δοθούν προς χρήση, σύμφωνα με τον προγραμματισμό, αναμένεται να κοπούν αρκετές λεωφορειακές γραμμές σύνδεσης με τους Δήμους Νίκαιας και Κορυδαλλού, οι οποίες όπως έγινε και σε άλλες επεκτάσεις, θα μετατραπούν σε διαδημοτικές και τροφοδοτικές προς τους σταθμούς μετρό.
Σημειώνεται ότι την ερχόμενη Δευτέρα (17/9) θα παραμείνουν κλειστοί οι σταθμοί «Νίκαια», «Κορυδαλλός» και «Αγ. Βαρβάρα», λόγω της διενέργειας δυναμικών δοκιμών από τον επίσταθμο Αγ. Μαρίνας μέχρι το Δημοτικό Θέατρο, στο πλαίσιο της επικείμενης λειτουργίας της επέκτασης της Γραμμής προς Πειραιά.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr