«Έχουν αυξηθεί τα λεωφορεία στην Αθήνας κατά 50% και στη Θεσσαλονίκη κατά 100%, αυτό σημαίνει ότι για να μπορέσουμε να μειώσουμε τις πληρότητες πρέπει να αυξήσουμε τα οχήματα που έχουμε στο δρόμο. Έρχεται και άλλη αύξηση με σύγχρονα ηλεκτρικά λεωφορεία, αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, αθόρυβα που δεν εκπέμπουν ρύπους. Τα πρώτα λεωφορεία από τον διαγωνισμό που είναι σε εξέλιξη θα βρίσκονται στο δρόμο από τις αρχές του 2023», λέει στην ΕΡΤ ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών, Ιωάννης Ξιφαράς.
«Για να μπορέσουμε να διατηρήσουμε την τιμή του εισιτηρίου στα επίπεδα που ήδη βρίσκεται, δηλαδή στο 1,20 θα δοθεί μία επιδότηση της τάξης των 35 εκατ. ευρώ στους οργανισμούς του ΟΑΣΑ -ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ (λεωφορεία και Μετρό)- ενώ ταυτόχρονα μία κρατική ενίσχυση της τάξης των 15 εκατ. ευρώ υπολογίζεται και για τις συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης για να διασφαλίσουμε ότι και εκεί το εισιτήριο θα μείνει στα 0,90 λεπτά», συμπληρώνει ο κ. Ξιφαράς.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr