Ο πρωθυπουργός, μετά τη συνεδρίαση με το Δ.Σ. της ΔΕΘ-Helexpo, πραγματοποίησε βόλτα σε περίπτερα της Έκθεσης.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης σταμάτησε αρχικά στο stand της ηλεκτροκίνησης όπου είχε την ευκαιρία να δει από κοντά τα νέα ηλεκτρικά οχήματα και ποδήλατα.
Στη συνέχεια επισκέφθηκε το περίπτερο του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών, όπου τον περίμενε εκεί ο υπουργός, Κώστας Αχ. Καραμανλής.
Ο κ. Μητσοτάκης ανέβηκε σε ένα από τα νέα ηλεκτρικά λεωφορεία. Έπειτα, στην είσοδο του ίδιου περιπτέρου, στάθηκε μπροστά από τον ψηφιακό χάρτη με τα έργα υποδομών στην Ελλάδα. Αμέσως μετά συνάντησε τον πρόεδρος τη Αττικό Μετρό Α.Ε. Νίκο Ταχιάο.
Ο πρωθυπουργός τόνισε ότι το Μετρό Θεσσαλονίκης θα παραδοθεί στα τέλη του 2023 και θα δώσει ανάσα στους κατοίκους της πόλης, προχωρώντας σε αποσυμφόρηση των κεντρικών δρόμων.
«Καλώς εχόντων των πραγμάτων στο τέλος του 2023 θα το παραδώσουμε στους πολίτες», είπε ο πρωθυπουργός.
Αμέσως μετά ο Κυριάκος Μητσοτάκης βρέθηκε στο stand της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Εκεί, σε δήλωσή του, ανέφερε: «Τον ΟΣΕ τον αγαπάμε και τον προσέχουμε».
«Παρά τις λυσσαλέες αντιδράσεις δεν αλλάζουμε τις δεσμεύσεις που αναλάβαμε, να παραδώσουμε το Μετρό Θεσσαλονίκης μέσα στο 2023», τόνισε από την πλευρά του ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής από τη Θεσσαλονίκη και την 85η ΔΕΘ.
Ο υπουργός ζήτησε για ακόμη μία φορά, «να αφήσουμε πίσω μας το διχασμό» ενώ επαίνεσε την διοίκηση της Αττικό Μετρό Α.Ε. για την επανατοποθέτηση αρχαιοτήτων στο σταθμό «Αγία Σοφία», εργασίες που άρχισαν πριν μερικές μέρες.
Ακόμη, επανέλαβε ότι στη φιλοσοφία και πρακτική της ηγεσίας του ΥΠΟΜΕ είναι τα έργα με εξασφαλισμένους πόρους και σαφές χρονοδιάγραμμα κι όχι τα λόγια.
«Έτσι ωρίμασαν μεγάλα έργα, προϋπολογισμού 13 δισ. ευρώ, έτσι επιτεύχθηκε η ανάταξη του ΟΑΣΘ και των συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, με ένα μοντέλο που ακολουθήθηκε και στις συγκοινωνίες της Αθήνας, δηλαδή με την προμήθεια λεωφορείων με leasing» πρόσθεσε ο κ. Καραμανλής.
Επιπλέον, αναφέρθηκε στο πακέτο των μεγάλων σιδηροδρομικών έργων που σύντομα θα δημοπρατηθούν, ύψους 3,3 δισ. ευρώ.
Σε αυτά, στην περιοχή της Θεσσαλονίκης, περιλαμβάνεται η σύνδεση του 6ου προβλήτα του ΟΛΘ με το δίκτυο του ΟΣΕ, η νέα χάραξη Θεσσαλονίκη – Τοξότες Ξάνθης και ο Δυτικός Προαστιακός Θεσσαλονίκης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr