Να σημειωθεί ότι το πρόγραμμα σε σχέση με αντίστοιχα άλλων ΔΕΚΟ και τραπεζών ήταν άκρως «γαλαντόμο» και αναμένεται να απορροφήσει ένα σημαντικό κομμάτι των πόρων που έδωσε ο βασικός μέτοχος (το δημόσιο) στον οργανισμό και ανέρχονται στα 240 εκατ. ευρώ. Η εκτίμηση είναι για περίπου 140 εκατομμύρια ευρώ.
Σύμφωνα, επίσης, με όσα αναφέρουν στελέχη της αγοράς, η περικοπή μισθολογικού κόστους από το πρόγραμμα θα ανέλθει στο 35% καθώς κατά μέσο όρο όσοι αποχώρησαν είχαν αποδοχές που ξεπερνούσαν τα 2.500 ευρώ. Υπενθυμίζεται ότι η δαπάνη για μισθούς των ΕΛΤΑ, σύμφωνα με τις τελευταίες δημοσιευμένες ετήσιες οικονομικές καταστάσεις (2019), ανέρχεται σε 179,2 εκατομμύρια ευρώ και ο αριθμός του απασχολούμενου προσωπικού (τέλη 2019) ήταν 5.615 άτομα.
Πλέον τα ΕΛΤΑ βρίσκονται σε μια φάση εσωτερικής αναδιοργάνωσης με νέες διευθύνσεις. Κεντρικός στόχος είναι η «ενορχήστρωση» της νέας φιλόδοξης προσπάθειας που θα οδηγήσουν το Ελληνικά Ταχυδρομεία στην επόμενη μέρα και θα τα κάνουν ανταγωνιστικά σε σχέση με την αγορά.
Να σημειωθεί ο σχεδιασμός προβλέπει την αξιοποίηση νέων τεχνολογιών στα κέντρα διαλογής, αλλά και ανάπτυξη και υλοποίηση περισσότερων ψηφιακών υπηρεσιών προς τους πολίτες με στόχο τα ΕΛΤΑ να αναπτύξουν την παρουσία τους σε αγορές πέραν των δεμάτων ή της αποστολής λογαριασμών. Το επενδυτικό αυτό πρόγραμμα αναμένεται να ενταχθεί και να χρηματοδοτηθεί από το Ταμείο Ανάκαμψης.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr