Η προβλεπομένη δαπάνη του έργου, σύμφωνα με τον προϋπολογισμό της Υπηρεσίας, ανέρχεται σε δώδεκα εκατ. ευρώ (12.000.000,00€) χωρίς αναθεώρηση και ΦΠΑ. Το έργο χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και είναι εγγεγραμμένο στον ενάριθμο 2017ΣΕ07850000 της ΣΑΕ 078/5 του ΠΔΕ.
Η διενέργεια του διαγωνισμού έγινε στις 30/3/2018 και συμμετείχαν πέντε εργοληπτικές εταιρείες / Κοινοπραξίες. Ανάδοχος ανακηρύχτηκε η Κοινοπραξία με διακριτικό τίτλο «Κοινοπραξία Μυτιληναίος Ξανθάκης» με μέση τεκμαρτή έκπτωση 47,82%, ήτοι, με συμβατικό οικονομικό αντικείμενο, το οποίο ανέρχεται στο ποσόν των 6.391.258,24 ευρώ.
Αντικείμενο του έργου είναι η μετατροπή της υφιστάμενης μονής μετρικής γραμμής Ισθμού – Λουτρακίου σε κανονικού εύρους ηλεκτροκινούμενη γραμμή και η τελική σύνδεσή της, στην περιοχή του Ισθμού, με την υπάρχουσα Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων (ΣΓΥΤ) του Προαστιακού Σιδηροδρόμου που λειτουργεί μεταξύ Κιάτου – Κορίνθου και Αεροδρομίου.
Η συνολική προθεσμία περάτωσης όλων των κατασκευών, ήτοι των κατασκευών της περιόδου "Ερευνών - Μελετών - Κατασκευών" και παράδοσης στην ΕΡΓΟΣΕ ορίζεται από την Υπηρεσία ίση με δεκαοχτώ (18) ημερολογιακούς μήνες, με αφετηρία την ημέρα, που θα υπογραφεί η Σύμβαση. Μέσα στην προθεσμία αυτή θα έχουν ολοκληρωθεί πλήρως και θα έχουν αποδοθεί σε λειτουργία, τα οποιαδήποτε έργα περιλαμβάνονται στη Σύμβαση αυτή, σύμφωνα με τα Συμβατικά Τεύχη. Η συνολική διάρκεια του Χρόνου υποχρεωτικής συντήρησης (εγγύησης) των έργων ορίζεται ίση με τριανταέξι (36) μήνες.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr