Σύμφωνα με το υπουργείο, η ιστορία του οδικού άξονα που συνδέει τη Μεσσαρά με το Ηράκλειο καταγράφεται στον «μακρύ κατάλογο των εγκαταλειμμένων έργων» που κλήθηκε να διαχειριστεί η κυβέρνηση και το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. «Όπως είχε δεσμευθεί ο πρωθυπουργός πριν από ένα δεκαήμερο, σήμερα παραδίδεται στην κυκλοφορία και στους πολίτες ένα έργo που η μελέτη του είχε γίνει πριν το 2000, με απίστευτες δυσκολίες και καθυστερήσεις, ολιγωρίες, με αστοχίες στη μελέτη και στον σχεδιασμό του» δήλωσε ο υπουργός, μετά την τελετή παράδοσης του έργου.
Όπως είπε, «το έργο παραδίδεται σήμερα στην αδικημένη Μεσαρά και στο Ηράκλειο, που το περίμεναν όλα αυτά τα χρόνια, καθώς και στους γύρω οικισμούς, που επί δεκαετίες μεγάλα, βαριά φορτηγά περνούσαν μέσα από τις αυλές τους».
Κατά τον κ. Σπίρτζη, ο επόμενος σταθμός για την Κρήτη είναι τον Ιούνιο, που ξεκινάει το έργο του αεροδρομίου του Καστελίου. «Στη συνέχεια, στόχος μας είναι να ολοκληρωθούν οι διαγωνιστικές διαδικασίες του ΒΟΑΚ μέχρι το φθινόπωρο, για να ξεκινήσει και να αποκτήσει η Κρήτη επιτέλους τις υποδομές που όφειλε να έχει εδώ και πολλές δεκαετίες».
Σε ερώτηση για τις σημερινές δηλώσεις του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας για τον ΒΟΑΚ, ο υπουργός ανέφερε ότι «ο κ. Μητσοτάκης καταρχάς πρέπει να απολογηθεί, γιατί η Ν.Δ. όλα αυτά τα χρόνια δεν είχε δώσει ούτε μελέτες για τον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης. Δεύτερον, για να υλοποιήσει αυτή τη δέσμευσή του, ο κ. Μητσοτάκης πρέπει να κυβερνήσει τη χώρα. Κι αυτό προϋποθέτει ότι θα είναι μαζί του ο ελληνικός λαός. Μάλλον έχει αστοχήσει και σε αυτή την πρόβλεψη» υποστήριξε.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr