Σε γενικές γραμμές και για την πλειοψηφία των πολιτών, τεχνικά τουλάχιστον, η διαδικασία έχει ολοκληρωθεί και παρά τα προβλήματα που ακόμα παρατηρούνται, εκτιμάται πως ο κόσμος θα προσαρμοστεί στο νέο σύστημα.
Έχουν δοθεί πολλές κάρτες (προσωποποιημένες και μη), ενώ και το ηλεκτρονικό εισιτήριο μέρα με τη μέρα γίνεται πιο οικείο στους επιβάτες.
Οι μπάρες έχουν τοποθετηθεί στους περισσότερους σταθμούς και λειτουργούν τις περισσότερες ώρες της ημέρας. Υπάρχουν βέβαια και οι στιγμές που επικρατεί ένας μικρός πανικός, ωστόσο, υπολογίζεται πως μέχρι τον Μάιο ο κόσμος θα έχει προσαρμοστεί και θα κλείσουν οι μπάρες σε όλους τους σταθμούς.
Ωστόσο, για να συμβεί αυτό θα πρέπει να λυθούν ορισμένα σημαντικά προβλήματα, όπως το τι θα γίνει με τις κάρτες για άνεργους και ΑΜΕΑ. Η ΗΔΙΚΑ και ο ανάδοχος του ηλεκτρονικού εισιτηρίου δεν έχουν καταφέρει, μέχρι σήμερα, να διασυνδέσουν τις βάσεις δεδομένων τους για τις συγκεκριμένες κατηγορίες πολιτών.
Για παράδειγμα, ακόμη και όσοι εκ των ανέργων και ΑμεΑ έχουν ήδη παραλάβει τις κάρτες τους ή τις έχουν εκδώσει σε εκδοτήριο, δεν μπορούν ακόμα να τις χρησιμοποιήσουν, αφού εκκρεμεί η ενημέρωση των αυτόματων μηχανημάτων, προκειμένου να μπορούν να τις «φορτίζουν» με δωρεάν μετακινήσεις.
Επίσης, υπάρχει και η εκκρεμότητα της έκδοσης προσωποποιημένων καρτών για τους υπόλοιπους δικαιούχους δωρεάν μετακίνησης, όπως είναι οι ένστολοι (οπλίτες, αστυνομικοί, πυροσβέστες) που μέχρι και σήμερα μετακινούνται με τις στρατιωτικές/υπηρεσιακές τους ταυτότητες.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr