«Έχουμε κοινά πεδία δραστηριοτήτων με τον Δήμο Θεσσαλονίκης και σε συνεργασία μπορούμε να δώσουμε λύσεις. Δεν έχουμε αναλάβει μόνο τη διαδικασία εκκαθάρισης του ΟΑΣΘ, αλλά πρέπει να προσπαθήσουμε ώστε οι συγκοινωνίες να αποτελέσουν κοινωνικό αγαθό για την πόλη» ανέφερε, σε δηλώσεις του, ο κ. Παππάς.
Όπως σημείωσε, η νέα διοίκηση του ΟΑΣΘ παρέλαβε έναν στόλο με 245 αστικά λεωφορεία και αυτήν τη στιγμή στους δρόμους κυκλοφορούν 380 οχήματα. Συμπλήρωσε πως ζητείται λύση και για τα εκδοτικά μηχανήματα που δεν δίνουν ρέστα, ενώ στόχος ήταν να τακτοποιηθούν οι οικονομικές εκκρεμότητες προς τους εργαζόμενους.
«Ξοφλήσαμε τις καταβολές των οφειλών προς τους εργαζόμενους και έχουμε πολύ δουλειά ακόμη να κάνουμε με τον ΟΑΣΘ. Γιατί είναι μία τρύπα πολύ δύσκολη. Η τρύπα με φίδια» τόνισε ο κ. Παππάς.
Ο κ. Μπουτάρης υποστήριξε πως «συζητήθηκαν θέματα άμεσα και επείγοντα για την πόλη» ενώ επανέλαβε την πρόταση του δήμου «για νέα προμήθεια ηλεκτρικών λεωφορείων».
Προκειμένου να τεθούν τα ζητήματα επί τάπητος θα πραγματοποιηθεί νέα συνάντηση την Κυριακή το πρωί 10 Σεπτεμβρίου στο δημαρχείο με θέμα την αστυνόμευση των λεωφορειολωρίδων, παρουσία του αναπληρωτή υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Νίκου Τόσκα, με τη συμμετοχή του προέδρου του ΟΑΣΘ, Στέλιου Παππά και του δημάρχου Θεσσαλονίκης, Γιάννη Μπουτάρη.
Στη σημερινή εθιμοτυπική συνάντηση έδωσαν, επίσης, το παρών ο διευθύνων σύμβουλος του νέου ΟΑΣΘ, Σάββας Παναγιωτίδης, η πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Θεσσαλονίκης, Καλυψώ Γούλα και οι αντιδήμαρχοι Τεχνικών Εργων και Περιβάλλοντος, Θανάσης Παππάς και Παιδείας και Αθλητισμού, Γιώργος Δημαρέλος.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr