Ο ίδιος επισήμανε ότι εδώ και έξι μήνες πραγματοποιείται ειλικρινής διάλογος για τις αστικές συγκοινωνίες της πόλης, ενώ πρόσθεσε: "η αρχή της αποξήλωσης του πουλόβερ είναι κάτι που πονάει, το καταλαβαίνω, αλλά δεν θα σταματήσω". Κατά τον κ. Σπίρτζη, "η σύμβαση του ΟΑΣΘ είναι καραμπινάτη παρανομία, καθώς δεν εστάλη ποτέ στο ελεγκτικό Συνέδριο και δεν πέρασε η αναθεώρηση το 2009".
Σε δηλώσεις του σε δημοσιογράφους, ο κ. Σπίρτζης, ερωτηθείς για τη διαδικασία εκκαθάρισης του Οργανισμού, καθοδόν προς τον Δεκέμβριο του 2019, ανέφερε ότι θα ακούσει τις θέσεις όλων των εμπλεκομένων και των φορέων της πόλης και αναλόγως θα πράξει.
Από την πλευρά του, ο αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Σωκράτης Φάμελλος, επισήμανε: "Καμιά πρωτοβουλία δεν έχει αναληφθεί τα τελευταία χρόνια για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, γιατί αυτό βόλευε πολλούς. Οι πολιτικοί ήταν αμέτοχοι, η Τοπική Αυτοδιοίκηση δεν μιλούσε, γιατί μάλλον ήταν βολεμένη και η διοίκηση και οι εργαζόμενοι ήταν αμίλητοι, γιατί επίσης ήταν βολεμένοι. Κανείς δεν βοήθησε από την πολιτική ηγεσία τη Θεσσαλονίκη". Ο ίδιος συνεχάρη την ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών για τις πολιτικές πρωτοβουλίες που ανέλαβε.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr