Σύμφωνα με πληροφορίες πάντως ακόμη δεν έχει ληφθεί καμία απόφαση, που να διαφοροποιεί τα δεδομένα της αποκρατικοποίησης, παρά το γεγονός ότι συζητούνται διάφορες εναλλακτικές, μεταξύ των οποίων και προτάσεις που έχουν πέσει στο τραπέζι από τους υποψήφιους επενδυτές με τους οποίους βρίσκονται σε εξέλιξη διαβουλεύσεις.
Στο πλαίσιο αυτό όπως αναφέρει σημερινό δημοσίευμα της Καθημερινής, εξετάζεται η πώληση του 67% του ΟΛΘ να γίνει σε μία συναλλαγή αντί για δύο όπως είχε αρχικά σχεδιαστεί. Σημειώνεται ότι η σημαντικότερη επένδυση για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης θα αφορά στην ανάπτυξη του προβλήματα 6 ύψους 180 εκ. Ευρώ ενώ το σύνολο των επενδύσεων που προβλέπεται να αναλάβει ο νέος επενδυτής θα ξεπεράσει τα 220 εκ. Ευρώ και σε αυτές περιλαμβάνεται ο εκσυγχρονισμός και άλλων υποδομών του ΟΛΘ.
Σύμφωνα με την Καθημερινή από τους 8 συνολικά ενδιαφερόμενους που παραμένουν στη διαδικασία της αποκρατικοποίησης τουλάχιστον 4 εμφανίζονται πιο ζεστοί. Σε αυτούς περιλαμβάνονται η ιαπωνική Mitsui, η δανέζικη APM Terminals, η Dubai Port από τα ΗΑΕ, και η ICTS από τις Φιλιππίνες.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr