Το επόμενο δεκαήμερο αναμένεται να βγουν στον αέρα ωστόσο, οι όροι, οι προϋποθέσεις και το τίμημα του συγκεκριμένου διαγωνισμού που αποτελεί δυσεπίλυτο γρίφο για το ΤΑΙΠΕΔ και τους συμβούλους της αποκρατικοποίησης λόγω των ληξιπρόθεσμων δανειακών υποχρεώσεων της εταιρείας, τις οποίες θα κληθεί να αποπληρώσει ο ανάδοχος.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο δανεισμός της Εγνατίας ανέρχεται σε 98 εκατ. ευρώ συν τους τόκους υπερημερίας και αναζητείται ακόμα εξωδικαστικός συμβιβασμός με την πιστώτρια τράπεζα. Αν δε βρεθεί εξωδικαστικός συμβιβασμός, έχει οριστεί δικάσιμος για τις 6 Οκτωβρίου για το θέμα των τόκων που φτάνουν τα 37 εκατ. ευρώ.
Άλλο κρίσιμο ζήτημα είναι και το ποσοστό εσόδων από τα διόδια που θα πηγαίνει στο ελληνικό δημόσιο, με επικρατέστερο σενάριο τη διατήρηση από την πλευρά του δημοσίου της διαχείρισης συγκεκριμένου αριθμού σταθμών διοδίων επί του οδικού άξονα.
Σήμερα, λειτουργούν οκτώ σταθμοί διοδίων σε Τύρια, Μαλακάσι, Πολύμυλο, Μάλγαρα, Ανάληψη, Μουσθένη, Ίασμο και Προμαχώνα.
Στον οδικό άξονα των 680 χιλιομέτρων προβλέπεται η κατασκευή έξι πρόσθετων σταθμών διοδίων, ενώ πέντε νέοι σταθμοί θα λειτουργήσουν σε τρεις κάθετους άξονες. Στον αρχικό σχεδιασμό προβλεπόταν η λειτουργία των 11 νέων σταθμών μέχρι το τέλος του 2016, με βάση και το χρονοδιάγραμμα που είχε εγκρίνει το διοικητικό συμβούλιο της Εγνατία Οδός ΑΕ.
Τώρα προβλέπεται ότι, τέσσερις σταθμοί (Παμβώτιδα, Ιεροπηγή, Μέστη και Εύζωνοι) θα λειτουργήσουν τον Ιανουάριο του 2017, ενώ άλλοι έξι (Βενέτικο, Θεσσαλονίκη, Ασπροβάλτα, Αλιάκμονας, Στρυμονικό και Καβάλα) στα τέλη του 2017. Χθες, πάντως, ο κ. Αντωνούδης δήλωσε πως οι πρώτοι νέοι σταθμοί διοδίων δεν πρόκειται να λειτουργήσουν πριν την άνοιξη του 2017.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr