Ο διαγωνισμός που έχει προκηρυχθεί ο το ΤΑΙΠΕΔ είχε προγραμματιστεί να εισέλθει στη φάση της κατάθεσης μη δεσμευτικών προσφορών στις 12 Σεπτεμβρίου, την ερχόμενη Δευτέρα. Ωστόσο με απόφαση του ΤΑΙΠΕΔ μετατέθηκε η καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης μη δεσμευτικών προσφορών για τις 3 Οκτωβρίου. Από τη μία υπάρχει η αγωνία του ΤΑΙΠΕΔ για ολοκλήρωση με επιτυχία του συγκεκριμένου διαγωνισμού ο οποίος κηρύχθηκε άγονος τον περασμένο Ιούνιο, όταν δεν εμφανίστηκε κανένας ενδιαφερόμενος. Η αποκρατικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ «έτρεχε» παράλληλα με αυτήν της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και οι δύο διαγωνισμοί είχαν την ίδια καταληκτική ημερομηνία. Τον περασμένο Ιούνιο όμως βρέθηκε ενδιαφερόμενος επενδυτής για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ενώ για την ΕΕΣΣΤΥ δεν κατατέθηκε ούτ ε μία προσφορά.
Η έκβαση του διαγωνισμού αποτέλεσε έκπληξη καθώς στη φάση εκδήλωσης προκαταρκτικού ενδιαφέροντος είχαν συμμετάσχει η Siemens, η κοινοπραξία της γαλλικής Alstom με τον όμιλο Κοπελούζου και οι ρωσικοί σιδηρόδρομοι. Ουδείς εκ των τριών τελικώς δεν υπέβαλλε δεσμευτική προσφορά.
Πολλοί εκτιμούν ότι πρόκειται για μια εταιρεία που θα έπρεπε να προσελκύσει ενδιαφέρον καθώς είναι μοναδική εταιρεία στα Βαλκάνια που μπορεί να προσφέρει ευρωπαϊκή πιστοποίηση σε τροχαίο υλικό. Ωστόσο η δεινή οικονομική κατάσταση που περιγράφεται στην έκθεσε του ανεξάρτητου αποτιμητή φαίνεται ότι αποτέλεσε αποθαρρυντικό παράγοντα. Η αναβολή δόθηκε κατόπιν σχετικού αιτήματος των ενδιαφερομένων που φαίνεται ότι εξετάζουν το ενδεχόμενο υποβολής προσφοράς.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr