Όπως αναφέρεται στην επιστολή της ΠΟΣ, «η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών και όλοι οι σιδηροδρομικοί έχουν εκφράσει επανειλημμένως την έντονη διαφωνία τους, τόσο για τη διάσπαση του σιδηροδρόμου, όσο και για την ιδιωτικοποίησή του.»
Σημειώνεται ότι τον περασμένο Ιούνιο ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός για την ιδιωτικοποίηση της εταιρείας και κατακυρώθηκε στον μοναδικό ενδιαφερόμενο την FS Italiane, έναντι 45 εκατ. από την FS Italiane. Παράλληλα στις 12 Σεπτεμβρίου λήγει η προθεσμία εκδήλωσης αρχικού ενδιαφέροντος για την ΕΕΣΣΤΥ.
Η ΠΟΣ προσθέτει:
«Παρά την προσπάθειά μας, όλες οι κυβερνήσεις προώθησαν αυτή την πολιτική που σήμερα βρίσκεται στο στάδιο της τελικής υλοποίησής της.
Πέρα όμως από την κάθετη πολιτική διαφωνία μας υπάρχουν και τα οικονομικά – νομικά – εργασιακά, καθώς και τεχνικά ζητήματα που προκύπτουν κατά τη διαδικασία πώλησης των μετοχών της εταιρείας.
Προκειμένου να έχουμε μια ολοκληρωμένη άποψη για τα ανωτέρω θέματα, ζητάμε να μας κοινοποιήσετε τα κάτωθι:
-Τα ταμειακά διαθέσιμα της εταιρείας και πού αυτά βρίσκονται.
-Τις βεβαιωμένες υποχρεώσεις της.
-Τις διεκδικήσεις έναντι της εταιρείας.
-Εάν προκύπτει εναπομείναν ποσό και εάν αυτό περιέλθει στον νέο ιδιοκτήτη.
Τις διεταιρικές συμβάσεις με τις Σιδηροδρομικές εταιρείες (ΟΣΕ, ΓΑΙΑΟΣΕ, ΕΕΣΣΤΥ).
-Την σύναψη ΥΓΟΣ.
-Την σύμβαση με τον ΟΑΣΑ.
Με δεδομένο το ποσό που θα εισπράξει το κράτος από την πώληση της εταιρείας και επειδή το ζήτημα έχει λάβει μεγάλες διαστάσεις από δημοσιεύματα που έχουν υπάρξει όλο αυτό το διάστημα είναι αυτονόητο ότι θα πρέπει να γνωρίζει ο φορολογούμενος πολίτης, τόσο τα «οφέλη» της πώλησης, εάν ολοκληρωθεί, όσο και τις υποχρεώσεις, οι οποίες θα δεσμεύουν τον νέο ιδιοκτήτη».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr