Με τα στοιχεία αυτά η θυγατρική της COSCO στην Ελλάδα «εκτοξεύτηκε» στην πρώτη θέση μεταξύ των οκτώ λιμανιών που διαχείρζεται ο όμιλος εκτός Κίνας, δηλαδή του Σουέζ, της
Τουρκίας, του Βελγίου, της Σιγκαπούρης, της Κορέας και των ΗΠΑ. Από τα στοιχεία προκύπτει ότι ο Πειραιάς διακινεί πλέον το 30% του συνολικού όγκου που διακινούν και οι 8 τερματικοί μαζί.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, από συνολικά 36 τερματικά που ελέγχει ο κινεζικός κολοσσός ο Πειραιώς καταλαμβάνει στο επτάμηνο, πριν καν η COSCO ξεκινήσει τις επενδύσεις της, την 11η θέση.
Στο μεταξύ, οι Κινέζοι προετοιμάζονται εντατικά για τις πρώτες πρωτοβουλίες μετά την ανάληψη του 51% του ΟΛΠ, που αναμένεται να εκδηλωθούν τον Σεπτέμβριο. Οι πρώτες κινήσεις θα είναι ο νέος γενικός κανονισμός εργασίας, ο κανονισμός προσωπικού και η νέα οργανωτική δομή του ΟΛΠ. Μάλιστα, ένα από τα πρώτα μέτρα που εξετάζεται είναι η καθιέρωση κάρτα εργασίας για τους περίπου 1.180 υπαλλήλους. Επίσης θα έχουν αποφασιστεί τα πρώτα μέτρα για τη ναυπηγοεπισκευή.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr