Έτσι ακόμη ένας διαγωνισμός εμφανίζει μοναδικό ενδιαφερόμενο. Στην προκειμένη, ενδιαφέρον για το Θριάσιο Πεδίο έδειξε η κοινοπραξία της Goldair με την ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ, θυγατρική της Τράπεζας Πειραιώς.
Εάν γίνει αποδεκτή η προσφορά (το επόμενο διάστημα στελέχη της ΓΑΙΑΟΣΕ θα εξετάσουν την πληρότητα του φακέλου, ήτοι την τεχνική και οικονομική προσφορά), τότε ο ανάδοχος θα ανακηρυχτεί, πιθανότατα, τον Σεπέμβριο.
Η έκταση που παραχωρείται, ιδιοκτησίας της ΓΑΙΑΟΣΕ, είναι 588 στρεμμάτων. Ο ανάδοχος θα συστήσει ανώνυμη εταιρεία ειδικού σκοπού, που θα αναλάβει τη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση, για 60 έτη,του εμπορευματικού κέντρου συνδυασμένων μεταφορών που θα κατασκευαστεί, με ταυτόχρονη καταβολή οικονομικού ανταλλάγματος προς τη ΓΑΙΑΟΣΕ.
Στρατηγικός στόχος της ΓΑΙΑΟΣΕ αποτελεί η δημιουργία ενός «Εμπορευματικού Κέντρου Διεθνούς Εμβέλειας», που θα συμβάλει στην αύξηση των σιδηροδρομικώς μεταφερόμενων εμπορευματικών φορτίων και στην ανάδειξη της χώρας ως βασικής πύλης διακίνησης εμπορευμάτων στα διευρωπαϊκά δίκτυα μεταφορών.
Άξιο αναφοράς είναι ότι, εάν επικρατήσει τελικά το σχήμα ΕΤΒΑ - Goldair, η Goldair ενισχύει ακόμα περισσότερο τη θέση της στις συνδυασμένες μεταφορές, δεδομένου ότι, το 2017, αναμένεται να τροχοδρομήσει και η σιδηροδρομική εμπορευματική εταιρεία Rail Cargo Logistics Goldair.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι η Cosco δεν κατέθεσε προσφορά, καθώς επιθυμούσε την ένταξη στο διαγωνισμό και του σιδηροδρομικού terminal και λοιπών εγκαταστάσεων, ιδιοκτησίας του ΟΣΕ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr