Στον πολύ σημαντικό θεσμό των ROUTES, οι αεροπορικές εταιρείες αξιολογούν τα προγράμματα υποστήριξης των αεροδρομίων που ανταποκρίνονται με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο στις προσπάθειές τους για την ανάπτυξη νέων δρομολογίων και την ενδυνάμωση της παρουσίας τους στην τοπική αγορά.
H Διευθύντρια Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ του ΔΑΑ, Ιωάννα Παπαδοπούλου, δήλωσε:
«Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τις αεροπορικές εταιρείες, που για μία ακόμα φορά μας ξεχώρισαν σε πανευρωπαϊκό επίπεδο με την ψήφο και την ανανέωση της εμπιστοσύνης τους.
Με την επιβατική κίνησή μας να εξελίσσεται θετικά και κατά το πρώτο τρίμηνο του 2016, συνεχίζουμε, σε στενή συνεργασία και διάλογο με τους αεροπορικούς συνεργάτες μας, να παρέχουμε ολοκληρωμένα προγράμματα αεροδρομιακού μάρκετινγκ, προβάλλοντας παράλληλα συστηματικά τον προορισμό μας, την Αθήνα. Η καμπάνια μας με τίτλο "Aviation Marketing delivered in a novel way" εκφράζει με ευρηματικό τρόπο την προσπάθειά μας να αναλύουμε τις ανάγκες της κάθε αεροπορικής εταιρείας, να προσαρμόζουμε αντίστοιχα τη στρατηγική μας και να παρέχουμε καινοτόμα και πρωτοποριακά προγράμματα για την υποστήριξη των αεροπορικών εταιρειών. Πιστεύουμε πως, με αυτή την προσέγγιση, υποστηρίζουμε αποτελεσματικά και με συνέπεια τα αναπτυξιακά σχέδια και τη δραστηριότητα των αεροπορικών εταιρειών στην αγορά μας».
Τα φετινά Routes Europe πραγματοποιήθηκαν στην Κρακοβία στις 23-26 Απριλίου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr