Σύμφωνα με πληροφορίες, εκτός από τους Κινέζους της COSCO, που εξετάζουν το ενδεχόμενο συμμετοχής ιδίως μετά τις θετικές εξελίξεις στο μέτωπο του ΟΛΠ, στον σχετικό διαγωνισμό επανέκαμψαν οι ρωσικοί σιδηρόδρομοι (RZD), ενώ για πρώτη φορά εμφανίσθηκε η ιταλική εταιρεία Trenitalia. Η τελευταία είναι ελεγχόμενη 100% από το ιταλικό Δημόσιο.
Ανήκει στον όμιλο Ferrovie dello Stato Italiane Group και θεωρείται μια από τις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές εταιρείες στον τομέα της εκμετάλλευσης σιδηροδρομικού δικτύου με τζίρο 8,5 δισ. ευρώ.
Από την άλλη, ωστόσο, ερωτηματικό «μπαίνει» όσον αφορά στην παρουσία της αμερικανικής εταιρείας Watco Companies LLC, που είχε ενδιαφερθεί στον αρχικό διαγωνισμό πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Επίσης στο διαγωνισμό δεν αναμένεται να συμμετάσχουν οι γαλλικοί σιδηρόδρομοι SNCF.
Σημειώνεται πως την ερχόμενη Δευτέρα, 21 Μαρτίου έχει προγραμματιστεί η υποβολή αρχικού ενδιαφέροντος για το 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, και επιδίωξη είναι η υποβολή των δεσμευτικών προσφορών να πραγματοποιηθεί την Τρίτη 26 Απριλίου.
Η προοπτική αυτή αναμφίβολα θα «παρασύρει» και τον διαγωνισμό πώλησης της Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ), η υποβολή των δεσμευτικών προσφορών τώρα προγραμματίζεται να συμπέσει με εκείνη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr