Μια ενδεχόμενη εξαγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και του ΟΛΠ θα έδινε στην COSCO θαλάσσια διασύνδεση με τη διώρυγα του Σουέζ και πρόσβαση μέσω σιδηροδρόμου στις αγορές των Βαλκανίων και της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης.
Μετά και την συγχώνευσή της με την China Shipping Group, η COSCO επιθυμεί να αυξήσει το πάτημά της στην Ελλάδα, τη στιγμή που ο ναυτιλιακός κλάδος υφίσταται έντονες πιέσεις λόγω υπερπροσφοράς, αναφέρουν ναυτιλιακές πηγές.
Επίσης, οι κινήσεις αυτές συμπληρώνουν το παζλ για έναν νέο «Δρόμο του Μεταξιού» που επιθυμεί το Πεκίνο για να ενισχύει το εμπόριο, αντισταθμίζοντας την ηπιότερη ανάπτυξη που αναμένεται στην Κίνα.
Ωστόσο, η COSCO ενδέχεται να βρει ανταγωνισμό στη μάχη για την απόκτηση του ελληνικού σιδηροδρόμου, ενδεχομένως από την αμερικανική εταιρία του κλάδου, Watco.
«Η COSCO και η Watco ενδιαφέρονται για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ», αναφέρει μια πηγή. «Επίσης, υπάρχει και ένας ελληνικός όμιλος που δείχνει ενδιαφέρον και αναζητά στρατηγικό εταίρο».
Οι δυο εταιρίες αλλά και Έλληνες αξιωματούχοι δεν θέλησαν να σχολιάσουν. Ωστόσο, το Reuters υπογραμμίζει ότι η πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι αναπόφευκτη, καθώς σε διαφορετική περίπτωση η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα αναγκαστεί να επιστρέψει κρατικές επιδοτήσεις εκατομμυρίων στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr