Tην πρόθεση της Ε.Ε. να εφαρμόσει τον κανόνα της "μίας και τελευταίας φοράς" στην περίπτωση της Ολυμπιακής σε ότι αφορά στην κρατική ενίσχυση, γνωστοποίησε ο αρμόδιος για θέματα Συγκοινωνιών επίτροπος, Ζακ Μπαρό. Ο ίδιος, πάντως, διευκρίνισε, ότι η σχετική έρευνα της Κομισιόν για την Ολυμπιακή δεν έχει ολοκληρωθεί.
Η Κομισιόν έχει ξεκινήσει την έρευνα για την Ολυμπιακή από το Μάρτιο του 2004, όταν η ελληνική κυβέρνηση έκανε γνωστή την πρόθεση της να προχωρήσει στη σύσταση της νέας εταιρείας των Ολυμπιακών Αερογραμμών και να προωθήσει την ιδιωτικοποίηση του εθνικού αερομεταφορέα. Με την έρευνα ήθελε να διαπιστώσει ότι οι διαδικασίες αυτές δεν είχαν υλοποιηθεί με κρατική ενίσχυση, καθώς η Κομισιόν απαγορεύει στους αερομεταφορείς τη λήψη κρατικών επιδοτήσεων πάνω από μία φορά. Νωρίτερα φέτος, η Ε.Ε. ζήτησε από την Ελλάδα να πάρει πίσω από την Ολυμπιακή 194 εκατ. ευρώ, τα οποία εκτίμησε ότι αποτέλεσαν μη συμβατή με το κοινοτικό δίκαιο κρατική ενίσχυση. Απόφαση δε του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η Αθήνα δεν έχει κάνει αρκετά ώστε να επανακτήσει τα κεφάλαια αυτά. Αξίζει να σημειωθεί πάντως ότι τον Ιούνιο η Κομισιόν άναψε το πράσινο φως στην Alitalia για να προχωρήσει στο σχέδιο αναδιάρθρωσης αφού διαπιστώθηκε ότι δεν παρέχεται κρατική ενίσχυση.
Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr