Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, τα ψηφιακά αυτά δοκιμαστήρια έχουν δημιουργηθεί βάσει ενός πρωτοποριακού ψηφιακού καθρέφτη του Διαδικτύου των Πραγμάτων (IoT) που σχεδιάστηκε από την Mango και αναπτύχθηκε από τη Vodafone σε συνεργασία με την Jogotech. Δίνουν στον υποψήφιο αγοραστή τη δυνατότητα να σαρώσει τις ετικέτες των ρούχων μέσα στο δοκιμαστήριο και στη συνέχεια να επικοινωνήσει με το προσωπικό του καταστήματος απευθείας από τον καθρέφτη, μέσω ενός ψηφιακού ρολογιού, για να ζητήσει διαφορετικά μεγέθη ή και χρώματα. Επίσης, ο καθρέφτης προτείνει επιπλέον ρούχα για να συμπληρώσει ο πελάτης την αρχική του επιλογή.
Στόχος της Mango είναι να επεκτείνει το ψηφιακό δοκιμαστήριο στα κορυφαία καταστήματά της, από τη Βαρκελώνη ως τη Νέα Υόρκη, προκειμένου να συνδυάσει την εμπειρία online αγορών με αυτή των καταστημάτων της Mango. Αυτή θα είναι η πρώτη φάση του ψηφιακού μετασχηματισμού για τη Mango και τη δημιουργία νέων τρόπων που θα συνδέσουν την εταιρεία με το αγοραστικό κοινό.
Ο Διευθυντής ΙοΤ του Ομίλου Vodafone, κ. Stefano Gastaut, δήλωσε σχετικά: "Χάρη στο έργο αυτό, δίνουμε περισσότερη δύναμη στα χέρια των αγοραστών, ενώ η Mango έρχεται πιο κοντά στους καταναλωτές που αγαπούν τη μόδα, παρέχοντας τους περισσότερες επιλογές και εμπειρίες από ένα συμβατικό δοκιμαστήριο".
Ο Διευθυντής εξυπηρέτησης πελατών της Mango, κ. Guillermo Corominas πρόσθεσε: "Πρόκειται για ένα πραγματικά συναρπαστικό έργο για τη Mango. Βλέπουμε το μέλλον του λιανικού εμπορίου ως μείγμα του online και του πραγματικού κόσμου. Τα νέα αυτά δοκιμαστήρια αποτελούν ένα ακόμη βήμα στον ψηφιακό μετασχηματισμό των καταστημάτων μας, ώστε να δημιουργήσουμε μια εντελώς νέα εμπειρία για τους πελάτες μας."
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr