Τα καθαρά κέρδη έχουν επιβαρυνθεί από διαφορά φορολογικού ελέγχου προηγούμενων χρήσεων ύψους 1,69 εκατ. ευρώ.
Οι πωλήσεις της μητρικής εταιρείας αυξήθηκαν κατά 1,4% και ανήλθαν στα 92,8 εκατ. ευρώ από 91,5 εκατ. ευρώ ως αποτέλεσμα της διατήρησης του μεριδίου της Τηλέτυπος Α.Ε. στην τηλεοπτική διαφημιστική αγορά. Η προσπάθεια συγκράτησης του κόστους πωλήσεων καθώς και του λειτουργικού κόστους το 1ο εξάμηνο του 2008 είχε ως αποτέλεσμα την μείωση του. Συγκεκριμένα, το κόστος πωλήσεων μειώθηκε σε 76,7 εκατ. ευρώ από 77 εκατ. ευρώ. Ετσι, τα μικτά αποτελέσματα της εταιρείας ανήλθαν σε 22,9 εκατ. ευρώ το 1ο εξάμηνο του 2008 παρουσιάζοντας αύξηση της τάξεως του 13% σε σχέση με το 1ο εξάμηνο του 2007.
Οσον αφορά στο λειτουργικό κόστος, τα έξοδα διοικητής λειτουργίας αυξήθηκαν κατά 11% σε 4,6 εκατ. ευρώ ενώ τα έξοδα λειτουργίας διάθεσης μειώθηκαν κατά 1% σε 2,6 εκατ. ευρώ. Τα κέρδη προ φόρων για την την περίοδο 1η Ιανουαρίου έως 30η Ιουνίου 2008 ιαμορφώθηκαν σε 12,1 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 21% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2007. Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά φόρων ανήλθαν στα 7,5 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας ελαφρά μείωση της τάξεως του 1,4% σε σχέση με το 1ο εξάμηνο του 2007.
Το 1ο εξάμηνο του 2008 η Τηλέτυπος Α.Ε. κατείχε κυρίαρχη θέση στην προτίμηση της διαφημιστικής αγοράς προσφέροντας υψηλή απόδοση διαφημιστικής επένδυσης. Συγκεκριμένα, το μερίδιο του MEGA στη τηλεοπτική αγορά για το 1ο εξάμηνο του 2008 ανέρχεται σε 30,6%, ενώ η συνολική διαφημιστική δαπάνη στην τηλεόραση μειώθηκε κατά 3,8%.
Μαζί με την προτίμηση της διαφημιστική αγοράς, το ΜEGA παρουσιάζει ανταγωνιστική πορεία και στον τομέα της τηλεθέασης. Το 1ο εξάμηνο του 2008 η μέση συνολική τηλεθέαση του σταθμού στο εμπορικό κοινό (ηλικίας 15-44 ετών) ανήλθε σε 21% από 21,9% το 1ο εξάμηνο του 2007. Στην ζώνη υψηλής τηλεθέασης (21:00 - 24:00) και πάλι στο εμπορικό κοινό, η τηλεθέαση του Mega ανήλθε σε 21,9% από 29,2% το 1ο εξάμηνο του 2007.
Στόχος της εταιρείας για το 2008 είναι η ενίσχυση της θέσης της στον τομέα της τηλεοπτικής αγοράς. Ο στόχος αυτός μπορεί να επιτευχθεί:
- ενημερώνοντας πλήρως τους τηλεθεατές με έγκυρα και αξιόπιστα δελτία ειδήσεων καθώς και με ενημερωτικές εκπομπές,
- δημιουργώντας προγράμματα με σκοπό την διατήρηση όλου του εύρους των τηλεθεατών,
- προβάλλοντας ξένες ταινίες πρώτης προβολής και εμπλουτίζοντας την ήδη αρκετά ποιοτική ταινιοθήκη του,
- αναμεταδίδοντας σημαντικούς αθλητικούς αγώνες,
- διατηρώντας ορθολογική τιμολογιακή πολιτική,
- διατηρώντας το ποιοτικό του προσωπικό καθώς και τους συνεργάτες που διαθέτει,
- βελτιώνοντας την τεχνολογική του υποδομή, -διασφαλίζοντας την οικονομική του θέση και αυξάνοντας τα διαφημιστικά του έσοδα. Προϋπόθεση για την ενίσχυση των διαφημιστικών του εσόδων είναι η ευρωστία της συνολικής διαφημιστικής αγοράς.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr