Το scarletbeauty.gr έχει στόχο, όπως αναφέρει η εταιρεία, να κάνει «τις πιο πολυτελείς μάρκες καλλυντικών προσιτές για κάθε καταναλωτή, δίνοντάς του την ευκαιρία να εξερευνήσει τον κόσμο της ομορφιάς χωρίς περιορισμούς». Το scarletbeauty.gr μάλιστα προσφέρει ειδικές προσφορές σε γνωστά brands όπως Estee Lauder, Clinique, Mac, La Mer, Tom Ford, Cartier, Bobbi Brown, Jo Malone London και άλλα.
«Αποστολή μας είναι να κάνουμε τους μεγαλύτερους οίκους καλλυντικών προσιτούς σε κάθε καταναλωτή. Αποτελεί δέσμευση για εμάς πως κάθε δράση του scarletbeauty.gr θα χαρακτηρίζεται από υψηλό επίπεδο ποιότητας, αξιοπιστίας και συνέπειας και θα γίνεται πάντα με γνώμονα το σεβασμό προς το περιβάλλον και το κοινωνικό σύνολο» δηλώνει η Χρυσάνθη Ντάφλα, marketing manager του scarletbeauty.gr.
Τα κυριότερα e-shops στον κλάδο των καλλυντικών
Οι θετικές προοπτικές στο χώρο της online αγοράς καλλυντικών επιβεβαιώνονται και από τη συνεχή ανάπτυξη της συγκεκριμένης αγοράς και μετά το lockdown λόγω της πανδημίας. Οι προοπτικές αυτές, καθώς και οι αλλαγές στις συνήθειες των καταναλωτών, οδήγησαν αρκετούς επιχειρηματικούς ομίλους -συμπεριλαμβανομένου του Ομίλου Sarantis- στο να ενταχθούν στην εν λόγω αγορά. Όσον αφορά τη Sarantis, η ιδέα του scarletbeauty.gr προϋπήρχε, καθώς δε θα μπορούσε ένα τόσο σημαντικό project να πάρει «σάρκα και οστά» σε περίπτωση που είχε διαμορφωθεί ως σκέψη κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Βασικοί ανταγωνιστές του scarletbeauty.gr στο χώρο της online αγοράς καλλυντικών αποτελούν το Attica Beauty, που ελέγχεται από τα Αττικά Πολυκαταστήματα, το e-shop της αλυσίδας καλλυντικών Sephora και το e-shop των πολυκαταστημάτων του Hondos Center. Σημαντικό μερίδιο στη συγκεκριμένη αγορά έχουν επίσης online φαρμακεία, όπως το «Pharmacy295», το «O Farmakopoios Mou» και το «My Pharmacy», καθώς και μεγάλοι λιανέμποροι που ελέγχουν την αγορά ευρείας διανομής, όπως είναι το «e-fresh» της Σκλαβενίτης, το «ΑΒ shop» της ΑΒ Βασιλόπουλος και το Μασούτης e-shop.
Το θετικό momentum για την online αγορά καλλυντικών
Είναι ενδεικτικό ότι μόνο στην επιλεκτική διανομή το 2019 η online αγορά καλλυντικών ανήλθε στα 15 εκατ. ευρώ κατά προσέγγιση, ενώ είναι δεδομένο πως το 2020 θα κλείσει με αυξημένο συνολικό τζίρο. Παράλληλα, σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της Convert Group για τις επιδόσεις των online φαρμακείων στην Ελλάδα, η κατηγορία της προσωπικής περιποίησης αναδείχθηκε στις πιο προσοδοφόρες με κατανομή πωλήσεων 44% για το α’ τρίμηνο του 2019.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως ο Όμιλος Sarantis εμφάνισε αύξηση πωλήσεων κατά 25% το πρώτο τρίμηνο του 2020. Η μέση αύξηση κατά 25% του τζίρου αφορά όλες τις κατηγορίες προϊόντων, πλην της επιλεκτικής λόγω του κλεισίματος των δικτύων καλλυντικών.
Αριστοτέλης Παππάς
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr