Η ελληνική συμμετοχή, η οποία διοργανώθηκε από τον οργανισμό Enterprise Greece, παρουσίασε αριθμούς ρεκόρ με 32 ελληνικές επιχειρήσεις (αύξηση 25% σε σχέση με το 2017 και 50% σε σχέση με το 2016) να συμμετέχουν και να δίνουν δυναμικό παρόν σε όλους τους τομείς της διοργάνωσης.
Τα ελληνικά περίπτερα που φέτος, μετά από 6 χρόνια παρουσίας, ανανέωσαν την παρουσία τους με σύγχρονης και εξίσου υψηλής αισθητικής χώρους, δέχθηκαν τις ημέρες της έκθεσης πλήθος επισκεπτών.
Στη διεθνή έκθεση συμμετείχαν συνολικά 2.822 επιχειρήσεις από όλους τους κλάδους των καλλυντικών και των προϊόντων από 70 συνολικά χώρες, ενώ σύμφωνα με τα στοιχεία των διοργανωτών οι εμπορικοί επισκέπτες ξεπέρασαν τους 250.000.
Στη διάρκεια των τεσσάρων ημερών της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν εκατοντάδες επιχειρηματικές συναντήσεις με εμπορικούς επισκέπτες από όλο το φάσμα των αγοραστών, των διανομέων, των εμπόρων λιανικής και των επαγγελματιών που παρακολούθησαν την έκθεση.
Ο διευθύνων σύμβουλος του Enterprise Greece Ηλίας Αθανασίου δήλωσε: «Η πολύ επιτυχημένη ελληνική συμμετοχή στη διεθνή έκθεση καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς Cosmoprof Bologna 2018 ξεκίνησε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το εκθεσιακό πρόγραμμα του Οργανισμού για τον κλάδο, το 2018. Το εκθεσιακό πρόγραμμα του έτους αποτελεί προϊόν του στρατηγικού σχεδιασμού του Enterprise Greece, της συλλογικής προσπάθειας και της αποτελεσματικής συνεργασίας με τις Περιφέρειες, τους αρμόδιους Συνδέσμους και φορείς, με στόχο την προώθηση της εξαγωγικής δραστηριότητας των ελληνικών επιχειρήσεων. Στο πλαίσιο αυτό άλλωστε εντάσσεται και η πρόσφατη υπογραφή μνημονίου συνεργασίας με τον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Βιομηχάνων και Αντιπροσώπων Αρωμάτων και Καλλυντικών (ΠΣΒΑΚ) για την ενίσχυση των εξαγωγών του κλάδου και τη στήριξη ακόμη περισσότερων μικρομεσαίων ελληνικών επιχειρήσεων, μέσω της συμμετοχής τους σε διεθνείς εκθέσεις και επιχειρηματικές αποστολές.»
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr