Οι πωλήσεις παρουσίασαν διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης, αυξήθηκε η λειτουργική κερδοφορία και επιτεύχθηκαν σημαντικά καθαρά κέρδη.
Συγκεκριμένα, οι ενοποιημένες πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 12%, στα 43,9εκατ. ευρώ από 39,4 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο εννεάμηνο του 2014, αποτέλεσμα της εξαιρετικά θετικής πορείας των στρατηγικών αγορών του Ομίλου.
Στην Ελλάδα, παρά το δύσκολο πολιτικο-οικονομικό περιβάλλον, η ΚΟΡΡΕΣ αναδείχθηκε σε Νο11 μάρκα στην κατηγορία προσωπικής περιποίησης στο φαρμακείο, καταγράφοντας το υψηλότερο ποσοστό ανάπτυξης2.
Η παρουσίαση καινοτόμων φυσικών προϊόντων, καθώς και το ολοκληρωμένο, συνεπές πλάνο επικοινωνίας και προώθησης της μάρκας σε όλες τις στρατηγικές κατηγορίες προϊόντων, συνέβαλαν ουσιαστικά στην ανοδική αυτή εξέλιξη.
Στις διεθνείς αγορές, οι πωλήσεις του Ομίλου ενισχύθηκαν κατά 33%, λόγω της μεγάλης δυναμικής που παρουσιάζει η μάρκα στην Αμερική, αλλά και στις αγορές προτεραιότητας στην Ευρώπη.
Τα Κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν στα 8,2εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2015 από 5,3εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2014. Τα αναπροσαρμοσμένα Κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων το 2014 ήταν 7,6εκατ. ευρώ (με την αφαίρεση της επίπτωσης έκτακτου κόστους αναδιοργάνωσης).
Με καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας 1,7εκατ. ευρώ έκλεισε το εννεάμηνο του 2015 από -0,1εκατ.ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2014, αποτέλεσμα της εξαιρετικής πορείας της συνολικής δραστηριότητας (πωλήσεις και λειτουργική κερδοφορία) του Ομίλου.
Στην Ελλάδα, ο Όμιλος ΚΟΡΡΕΣ θα συνεχίσει να στηρίζει εντατικά τη μάρκα στο βασικό κανάλι του φαρμακείου, με νέα προϊόντα σε στρατηγικές κατηγορίες, που φέρουν σημαντική καινοτομία σε επίπεδο πρωτογενούς έρευνας, εξειδικευμένων φυσικών συστατικών και τεχνολογίας, αλλά και δημιουργικές
προωθητικές ενέργειες στο σημείο πώλησης προς όφελος του καταναλωτή.
Σε ό,τι αφορά στη συμμετοχή της εξαγωγικής δραστηριότητας στη συνολική απόδοση του Ομίλου, αυτή κατέγραψε περαιτέρω αύξηση, αποτελώντας το 46% των ενοποιημένων πωλήσεών του. Η Αμερική πρωταγωνιστεί στην ανοδική πορεία του Ομίλου ΚΟΡΡΕΣ, όπως καταγράφεται στα αποτελέσματα εννεαμήνου 2015, καθώς τα βασικά δίκτυα πώλησης, όπως τα καταστήματα SEPHORA και το τηλεοπτικό κανάλι HSN, καταγράφουν υψηλούς διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης.
Τέλος, το β’ τρίμηνο του 2015 σηματοδότησε την επίσημη έναρξη διάθεσης των προϊόντων ΚΟΡΡΕΣ στην αγορά της Βραζιλίας, στο πλαίσιο της στρατηγικής συμφωνίας με την AVON –μία νέα, δυναμική αγορά που ήδη εξελίσσεται εξαιρετικά θετικά.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr