Συγκεκριμένα για το 2015, η Fresh Line θα επικεντρωθεί στην επέκταση των δραστηριοτήτων της στην Ασία και την Αμερική, ενώ παράλληλα εξετάζεται η περαιτέρω ανάπτυξή της στη Μέση Ανατολή, καθώς και σε μεγάλες αγορές της δυτικής Ευρώπης, όπως η Αγγλία και η Γερμανία.
Περαιτέρω επένδυση προγραμματίζεται και για την αύξηση της λιανικής δραστηριότητας στην Ελλάδα και σε επιλεγμένες χώρες της Ευρώπης με έμφαση σε ιδιόκτητα καταστήματα. Σε αυτά τα πλαίσια και αναφορικά με την εγχώρια δραστηριότητα, η Fresh Line στοχεύει στη δημιουργία 10 νέων σημείων μέσα στο 2015.
Τέλος, η Fresh Line θα προχωρήσει και σε επένδυση για τη μεγιστοποίηση της απόδοσης των ανθρώπινων πόρων, αλλά και την εξασφάλιση ενός αδιάβλητου συστήματος αξιολόγησης.
Το 2015 θα εφαρμοστεί λογισμικό PMS (Performance Management System) με στόχο την αξιολόγηση των ποιοτικών και ποσοτικών στόχων των μελών της εταιρίας. Το σύστημα αυτό αναμένεται πως θα αποτελέσει σημαντικό εργαλείο για την εστίαση του προσωπικού στους εταιρικούς στόχους, καθώς και στις απαραίτητες δεξιότητες για την πραγματοποίηση αυτών.
Η Fresh Line σήμερα
Η Fresh Line αυτή τη στιγμή διαθέτει ένα εκτεταμένο δίκτυο καταστημάτων στην Ελλάδα με 45 σημεία πώλησης και δυνατή παρουσία στο εξωτερικό, σε 16 χώρες και με περισσότερα από 250 σημεία πώλησης.
Συγκεκριμένα, η εταιρία δραστηριοποιείται στις ακόλουθες αγορές του εξωτερικού: Ρωσία, Χόνγκ Κονγκ, Μακάο, Κίνα, Ηνωμένο Βασίλειο, Ταιβάν, Γερμανία, Τουρκία, Καζακστάν, Βουλγαρία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Γεωργία, Κύπρος, Αρμενία, Αλβανία, Ουκρανία.
Συγκρίνοντας το 2013 με το 2014 διαπιστώνουμε πως οι ενοποιημένες πωλήσεις της εταιρίας σημείωσαν αύξηση 15%. Το θετικό πρόσημο στις πωλήσεις είναι αποτέλεσμα στοχευμένης και συστηματικής προσπάθειας και της λειτουργικής οργάνωσης της εταιρίας, που έφεραν και σαν αποτέλεσμα την αύξηση κατά 5% του gross margin.
Δέσποινα Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr