Folli Follie στο πρώτο εξάμηνο του 2007:
Βελτιωμένες πωλήσεις Ομίλου κατά 61,8%
Βελτίωση των πωλήσεων της Folli Follie (stand alone) κατά 13% και σε συγκρίσιμες συναλλαγματικές ισοτιμίες κατά 22%
Αύξηση του καθαρού κέρδους του Ομίλου κατά 14% στα 39 εκατομμύρια ευρώ
Η Folli Follie ανακοινώνει τα αποτελέσματα πρώτου εξαμήνου 2007 με την ολική ενοποίηση των Καταστημάτων Αφορολογήτων Ειδών (ΚΑΕ) για περίοδο έξι μηνών. Οσο αφορά την ενοποίηση, δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν συγκρίσεις σε επίπεδο εξαμήνου δεδομένου ότι τα αποτελέσματα του 2006 περιελάμβαναν την ενοποίηση των ΚΑΕ για περίοδο 2 μηνών.
Για την περίοδο 1 Ιανουαρίου 2007 έως 30 Ιουνίου 2007 ο όμιλος παρουσίασε σε ενοποιημένη βάση κύκλο εργασιών Euro 270,7 εκατ. έναντι Euro 167,3 εκατ. για την ίδια περίοδο του 2006, δηλαδή αυξήση κατά 61,8%. Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ήταν αυξημένα κατά 42,2% και ανήλθαν στα Euro 72,8 εκατ. από Euro 51,2 εκατ.
Τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν στα Euro 60,7 εκατ. σε σχέση με Euro 50,6 εκατ. για την ίδια περίοδο του 2006 (+20,0%), τα δε καθαρά κέρδη μετά φόρων στα Euro 45,9 εκατ. από 39,2 εκατ., σημειώνοντας αύξηση κατά 17,1% παρά τα αυξημένα χρηματοοικονομικά έξοδα σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2006 και λαμβάνοντας υπόψη τα χρηματοοικονομικά έξοδα που αφορούν στην εξαγορά της Links of London τον Ιούλιο του 2006.
Τα ενοποιημένα κέρδη μετά φόρων και μετά την αφαίρεση των δικαιωμάτων μειοψηφίας διαμορφώθηκαν σε Euro 39,1 εκατ. από Euro 34,3 εκατ. το 2006 (+14,0%).
Τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν στα Euro 1,19 έναντι Euro 1,04, αύξηση 14,4 %.
Τα σημαντικότερα στοιχεία των αποτελεσμάτων της Folli Follie
Για λόγους συγκρισιμότητας εάν η ενοποίηση των ΚΑΕ είχε γίνει με τη μέθοδο καθαρής θέσης, ο Όμιλος Folli Follie θα παρουσίαζε για την περίοδο 1 Ιανουαρίου 2007 έως 30 Ιουνίου 2007, κύκλο εργασιών Euro 134,9 εκατ. έναντι Euro 119,3 εκατ. κατά την αντίστοιχη περίοδο του 2006, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 13,1%. Σε συγκρίσιμες συναλλαγματικές ισοτιμίες, οι πωλήσεις θα είχαν αυξηθεί κατά 22%.
Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ήταν αυξημένα κατά 26,8% και ανήλθαν στα Euro 46,3 εκατ. από Euro 36,5 εκατ.
Το μεικτό περιθώριο σημείωσε σταθερή αύξηση από 58,9% σε 61,7%, ενισχυμένο από ένα ευνοϊκό συνδυασμό πωλήσεων.
Καθαρά κέρδη ανά γεωγραφική περιοχή Folli Follie (stand alone):
Αναλύοντας μεμονωμένα τη γεωγραφική κατανομή των πωλήσεων της Folli Follie στο πρώτο εξάμηνο του 2007 η Ιαπωνία σημείωσε το 15% των συνολικών πωλήσεων, η υπόλοιπη Ασία κατέγραψε το 55% παρουσιάζοντας αύξηση κατά 17%, η Ευρώπη κατέγραψε το 16%, μια αύξηση της τάξεως του 14%, και οι πωλήσεις στα Duty Free αεροδρομίων και αεροπορικών γραμμών το 14%, αυξανόμενες κατά 16% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.
Αναλύοντας τις πωλήσεις ανά περιοχή και λαμβάνοντας υπόψη τις συγκρίσιμες συναλλαγματικές ισοτιμίες, η Ιαπωνία θα έφθανε τα Euro 22,4 εκατ. των πωλήσεων αντί για Euro 19,6 εκατ. (+10%), η Ασία θα έφθανε τα Euro 81,1 εκατ. αντί για Euro 75,1 εκατ. (+26%) και ο κλάδος του ταξιδιωτικού τουρισμού θα σημείωνε πωλήσεις Euro20,5 εκατ. αντί για Euro 19,0 εκατ. (+25%), σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2006.
Πωλήσεις ανά κατηγορία προϊόντος:
Σύμφωνα με την κατανομή των πωλήσεων κατά είδος, τα κοσμήματα αντιπροσωπεύουν το 60% των πωλήσεων, τα ρολόγια το 34% και τα υπόλοιπα αξεσουάρ το 6%.
H Folli Follie, αμιγώς ελληνική εταιρεία, σχεδιάζει, παράγει και διαθέτει κοσμήματα, ρολόγια και αξεσουάρ με την επωνυμία Folli Follie. Σήμερα, η Folli Follie δραστηριοποιείται σε 24 χώρες, έχει πάνω από 340 σημεία πώλησης και συνεχίζει να επεκτείνει τις δραστηριότητές της σε νέες, στρατηγικής σημασίας αγορές, ενώ, ταυτόχρονα, ενισχύει την παρουσία της στις ήδη υπάρχουσες.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr