Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Σε ενοποιημένη βάση, ο κύκλος εργασιών για την περίοδο 1 Ιανουαρίου 2006 έως 31 Δεκεμβρίου 2006 αυξήθηκε κατά 117,4% και ανήλθε στα Euro 484,4 εκατ. έναντι Euro 222,8 εκατ. για την ίδια περίοδο του 2005. Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ήταν αυξημένα κατά 79,5% και ανήλθαν στα Euro 121,2 εκατ. από Euro 67,5 εκατ.
Τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν στα Euro 106,0 εκατ. σε σχέση με Euro 70,0 εκατ. για την ίδια περίοδο του 2005 ( +51,4% ), τα δε καθαρά κέρδη μετά φόρων στα Euro 81,7 εκατ. από 56,6 εκατ., σημειώνοντας αύξηση κατά 44,3%.
Τα ενοποιημένα κέρδη μετά φόρων και μετά την αφαίρεση των δικαιωμάτων μειοψηφίας διαμορφώθηκαν σε Euro 65,2 εκατ. από Euro 55,4 εκατ. στο 2005 (+17,7%).
Τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν στα Euro 1,98 έναντι Euro 1,68, αύξηση 17,8 %.
Για λόγους συγκρισιμότητας εάν η ενοποίηση των ΚΑΕ είχε γίνει με τη μέθοδο καθαρής θέσης, ο Όμιλος Folli Follie θα παρουσίαζε κύκλο εργασιών Euro 247,8 εκατ. έναντι Euro 222,8 εκατ. κατά την αντίστοιχη περίοδο του 2005, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 11,2%. Τα καθαρά κέρδη μετά φόρων θα ανέρχονταν σε Euro 65,7 εκατ. έναντι Euro 56,6 εκατ. το 2005 σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 16%. Τα ενοποιημένα κέρδη μετά φόρων και μετά την αφαίρεση των δικαιωμάτων μειοψηφίας θα διαμορφώνονταν σε Euro 65,7 εκατ. από Euro 55,4 εκατ. στο 2005 (+18,6 %).
Αναλύοντας μεμονωμένα τη γεωγραφική κατανομή των πωλήσεων της Folli Follie η Ιαπωνία σημείωσε το 21%, η υπόλοιπη Ασία κατέγραψε το 43%, η Ευρώπη το 21%, και οι πωλήσεις στα Duty Free αεροδρομίων και αεροπορικών γραμμών το 15%. Σύμφωνα με την κατανομή των πωλήσεων κατά είδος, τα κοσμήματα αντιπροσωπεύουν το 61% των πωλήσεων, τα ρολόγια το 33% και τα υπόλοιπα αξεσουάρ το 6%.
H Folli Follie, αμιγώς ελληνική εταιρεία, σχεδιάζει, παράγει και διαθέτει κοσμήματα, ρολόγια και αξεσουάρ με την επωνυμία Folli Follie. Σήμερα, η Folli Follie δραστηριοποιείται σε 24 χώρες, έχει πάνω από 330 σημεία πώλησης και συνεχίζει να επεκτείνει τις δραστηριότητές της σε νέες, στρατηγικής σημασίας αγορές, ενώ, ταυτόχρονα, ενισχύει την παρουσία της στις ήδη υπάρχουσες.