«Τα εργαλεία αυτά είναι χρήσιμα στη φαρέτρα της εκάστοτε κυβέρνησης γιατί δίνουν τη δυνατότητα υλοποίησης μεγάλου αριθμού έργων υποδομών ή προμηθειών του Ελληνικού Δημοσίου», επισήμανε, μιλώντας στο 6ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών - ITC 2023 και εξηγώντας πως παρέχουν χρηματοοικονομική διευκόλυνση.
«Το στοίχημά μας είναι να φτάσουμε σε ένα σημείο ως προς τις μεγάλες παραχωρήσεις και τα ΣΔΙΤ, η χρηματοδότηση να μην προέρχεται μόνο από το ελληνικό τραπεζικό σύστημα, αλλά να έρθουν και ξένες τράπεζες ή διεθνή χρηματοπιστωτικά ιδρύματα», είπε χαρακτηριστικά, σημειώνοντας πως το νομοθετικό πλαίσιο είναι φιλικό προς τις επενδύσεις.
Προσδιόρισε ως βασικές αδυναμίες ως προς την ανάπτυξη των έργων τη μελετητική ανωριμότητα, τη γραφειοκρατία, τις αντιδράσεις των τοπικών κοινωνιών, καθώς και τους προϋπολογισμούς των έργων που καθίστανται παρωχημένοι καθώς έχουν προσδιοριστεί 4-5 χρόνια πριν.
Διευκρίνισε πως από την εκκίνηση ενός διαγωνισμού μέχρι να οριστικοποιηθεί το αποτέλεσμα περνούν χρόνια, με αποτέλεσμα οι εξελίξεις να μας προσπερνούν.
«Η διαδικασία θα πρέπει να προσαρμοστεί και η αξιολόγηση να γίνεται, με τα κατάλληλα κριτήρια, όσο πιο κοντά στην ανάληψη και εκτέλεση του έργου, ώστε να εξασφαλίζεται η δυνατότητα χρηματοδότησής του», εξήγησε.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr